Vera prøver Skrevet 9. august 2012 #1 Del Skrevet 9. august 2012 Etter duo testen i uke 12 så avatlte vi med Riksen at vi skulle ta den ordinære ul der og fikk dato med en gang. Så har nærmest telt ned til den dagen skal komme. Var hos legen min på fredag og fortalte at jeg skulle ta ul på Riksen på føde på Ahus som tidligere. I går dumpet det brev fra Ahus i posten om at jeg har fått fødeplass der og time til ordinær ul dagen etter den vi har på Riksen. Ahus er jo mye nærmere og siden jeg skal føde der så er det kanskje mest naturlig å ta den timen og heller avbestille den andre. Men så har jeg jo allerede gledet meg veldig til den på Riksen og det er jo tross alt en dag etter. Så nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Ringe å avbestille den på riksen eller avbestille den på Ahus. Blir jo bare teit å ta begge føler jeg. Og tviler på at de vil la meg få utsette den på Ahus et par uker når jeg allerede har hatt en ordinær ul på et annet sykehus. Min kjære mann har jo selvsagt ingen mening og sier at det er mitt valg. Så hav gjør jeg? Hva er mest fornuftig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961275-valgets-kvaler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå