Gå til innhold

Sur og giddaløs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker i dag. Fram til nå har jeg vært bra aktiv og funnet på ting å gjøre hver dag - gått lange turer, handlet og gjort ting klart til mini, ordnet en pappagave og alt annet som falt meg inn. På tirsdag følte jeg at Nå var alt endelig i orden, alt er klart. Etter at den følelsen kom har jeg ikke funnet på noe som helst. Nå sover jeg lenge, er såvidt jeg gidder stå opp, velter meg ut av senga og opp i sofaen med pcen på bordet og fjernkontrollen innen rekkevidde. Det gjør jo at jeg kjeder meg, men jeg orker ikke finne på noe fornuftig å bruke dagen på likevel! Resultatet er selvfølgelig at jeg blir drittsur og ikke noe kjekk å komme hjem til om ettermiddagen. Stakkars samboer. Noen tips/råd/noen som kjenner seg igjen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke er meg??:P var en nøyaktig beskrivelse av meg gitt.. Er 38+4 idag å vært sånn som du beskriver det i snart en uke.. Jeg satser på att dette er et tegn på at kroppen hviler seg før den store dagen.. (er sikkert ikke det, men bare håper vel det) har dessverre ingen tips eller råd..

Lykke til med resten av svangerskapet:)

Skrevet

Hehe, er redd jeg er meg ja ;) Godt å høre at jeg ikke er den eneste, selv om det jo er kjipt å vite at flere har det slik. Har også et lite håp om at kroppen gjør det den kan for å få hvile, og det er forsåvidt helt ok at den får hvile litt, men å gjøre oss så sure?? Virkelig ikke nødvendig! :P

Lykke til til deg også, snart er vi i mål :)

Skrevet

Min erfaring er at man blir mye mer fornøyd og glad selv hvis man er i aktivitet :). Jeg har keisersnitt på tirsdag, men i dag har jeg vært på jobb i fem timer, og etter jobb er det madagaskar 3 med snart storebror. Mulig det er fordi jeg vet jeg skal ha keisersnitt jeg er så mye i aktivitet. Forrige gang husker jeg det litt som dere beskriver, jeg var bare hjemme og ventet på fødselen i ukesvis... Det ble veldig kjedelig, særlig fordi jeg gikk 13 dager over tiden. Det blir tidsnok tid for lange stille dager når babyen kommer :)

Skrevet

Så kjempe godt å tenkte på att vi snart er i mål:) Hehe:) enig i at det er greit å være trøtt å slapp men det med å være sur å grinete har nok gubben også sett ikke har hørt med:p

Humørsvingninger er kjempe koselig:p

Skrevet

Takk for fint svar, Vårsol! Problemet her ligger vel mer i at jeg faktisk har lyst til å gjøre noe, men jeg orker liksom ikke å komme i gang. Har gått meg en laaang tur nå, og kjenner at det hjalp på humøret, så jeg tror jeg får begynne å tvinge meg til å gjøre et eller annet hver dag :)

Skrevet

Heeeldig hvis er vi snart i mål da jenter :) er bare dager igjen :)

I dag har jeg støvsuger å tørket støv. Prøver å male ferdig badet å :) eneste som gir meg spark i rumpa for å gjøre dette,er at nå kan babyen komme når som helst. Å da kan vi bare kose oss :)

Skrevet

Jeg gleder meg utrolig til ikke å være gravid mer, det blir bare så deilig :)) Lykke til dere også, snart er det over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...