Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 mellom en av disse navnene nå, hvilke ville du valgt og hvorfor? Bare nysgjerrig. Dette er navn jeg liker som jeg har på lista mi. Torleif Kornelius åsmund Øystein Laurits Sakarias Imre
☆☆☆ Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Tja, oldemor het Thorleif (men ville nok som du skrevet uten h), og det hadde gledet min bestemor, men jeg liker ikke navnet videre. Øystein har jeg i nærfamilien, men navnet er fint. Min svigerinne har "tinget" på Kornelius, og det er like greit..
løvemamma29 Skrevet 9. august 2012 #5 Skrevet 9. august 2012 Laurits.. Ingen spes grunn syns d va finest:-)
Kjærepære Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Åsmund syns jeg er pent, det er mykt og behagelig. Laurits er stilig, har litt snert, liksom. Imre fÅr meg til Å tenke pÅ Isfolket, sÅ det blir litt feil. De andre har jeg ikke sÅ mye til overs for.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 9. august 2012 #7 Skrevet 9. august 2012 Kornelius Laurits Sakarias Imre Råtøffe!
Mummi mamma Skrevet 9. august 2012 #8 Skrevet 9. august 2012 Åsmund hadde jeg valgt. Synes det er et flott navn!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2012 Litt varierende svar her. Jeg sjøl hadde nok akkurat nå stått mellom Torleif, Sakarias og Imre. Men veldig vanskelig. Hadde måtte endt opp med å trekke tilslutt hvis jeg hadde måtte ta avgjørelsen her og nå.
mamma mo Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 mellom en av disse navnene nå, hvilke ville du valgt og hvorfor? Bare nysgjerrig. Dette er navn jeg liker som jeg har på lista mi. Torleif Kornelius åsmund Øystein Laurits Sakarias Imre Jeg ville valgt Torleif eller åsmund fordi jeg liker litt staute og trauste, maskuline og tradisjonelle navn. Liker ikke Kornelius og Sakarias så godt, ellers er alle fine
Giss Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Kornelius eller Sakarias. Sterke flotte navn.
(Oktober) Skrevet 17. august 2012 #18 Skrevet 17. august 2012 Sakarias. Men har også veldig gode assosiasjoner til navnet Imre, som gjør at jeg synes det er fint:)
snorkfrøken84 Skrevet 17. august 2012 #19 Skrevet 17. august 2012 Må bli Øystein i så fall.. Var det eneste navnet som hØrtes fint ut i mine Ører..
lallala Skrevet 17. august 2012 #20 Skrevet 17. august 2012 Torleif var litt tøft da Liker ikke de andre noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå