Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på toalettet istad var det slim og litt blod i trusa, er det dette som kalles tegningsblødning?

Jeg har tre uker og en dag til termin, så burde jeg kontakte føden, eller skla jeg bare vente å se hva som skjer utover? Har ikke spesielt vondt, kjenner det presser litt nedover og litt smerter i magen bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ringt føden, så de kan sjekke deg. Dette er tegn på noe er i gjære. :) Lykke til!! :) Akkurat fått samme beskjed hos jordmora at noe er i gjære, tre uker til min termin også. :D

Skrevet
Da hadde jeg ringt føden, så de kan sjekke deg. Dette er tegn på noe er i gjære. :) Lykke til!! :) Akkurat fått samme beskjed hos jordmora at noe er i gjære, tre uker til min termin også. :D
RIngte nå, men jordmoren sa ay jeg bare måtte vente på at riene skulle komme og det kunne skje ikveld eller om tre uker:( Og jeg som gjerne skulle bli sjekket om det var noe åpning osv, men men den gang ei. Så da får jeg vel bare vente da....
Skrevet

:/ Det var dumt!! Vil du sjekke deg så si du mistenker at du lekker fostervann eller noe. Da må de jo sjekke deg. ;-)

Uansett så er det jo noe på gang!! :))

Jeg tror jeg var inne å sjekka meg tre ganger sist gang, fra 1cm til 3cm, tilslutt la de meg inn, så mine første rier kom på sykehuset. Tror ikke jeg gjør det denne gangen, får bare vente til de kommer. :) Har ikke så lang vei til sykehuset. Ligger her med ganske vonde kynnere nå, som jeg håper går over til rier snart! Denne ventetiden altså. Altfor spennende og slitsom. :-) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...