November-spire-79 Skrevet 9. august 2012 #1 Skrevet 9. august 2012 noen ganger så er det sånn at halve magen buler ut og den andre halve er myk. Er dette babyen som snur seg eller får jeg kynnere på bare den ene siden? Føles ikke som kynnere, men vesla er nok 1 kilo nå så hun tar jo sikkert litt plass. ( var 822 gram i uke 24+5 på UL) Spør dere her inne på 3 trimester siden dere har mere erfaring Jeg er bare i uke 26+3 GøY er det uansett når det buler ut hehe Nå kommer jeg snart over til dere
CamillaJ Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Det er nok babyen kombinert med kynner (at det blir kynner av at baby presser seg ut). Har mange mange mange av dem. Gled deg til du er nærmere termin og babyen er større og gjør det samme. PUSTEPROBLEMER!!!!
November-spire-79 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2012 Det er nok babyen kombinert med kynner (at det blir kynner av at baby presser seg ut). Har mange mange mange av dem. Gled deg til du er nærmere termin og babyen er større og gjør det samme. PUSTEPROBLEMER!!!! Hehe ja jeg gleder meg sukk.....vi har mange fine stunder nå. Ligger å prater med vesla og dulter litt borti der hun har sparket
CamillaJ Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Det er godt å kjenne liv<3 Vi er heldig som får lov til å oppleve dette!
November-spire-79 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2012 Ja dette er det største i livet Har ventet i 13 år nå. ønsket meg barn da jeg var 20 Pleide å drømme at jeg var gravid, våknet opp å ble lei meg. Nå drømmer jeg at jeg er gravid, våkner opp og kjenner enorm glede Det er jo sant hehe
Gjest Nina10 Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Så koselig:) Min erfaring nå på å kjenne forskjell er at når det er kynnere så er det steinhardt, hvis det er ungen som snur seg og strekker seg ut så kan du liksom dytte den tilbake, å det går jo ikke med kynnerne, og de kommer overalt, rett ut eller til siden hehe:)
November-spire-79 Skrevet 12. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2012 Jeg kjente det samme i dag, bare mye tydligere Det er vesla og ikke kynnere Halve magen bulte ut og plutselig så jeg en arm eller fot som stakk ut, men i sånn sakte bevegelse helt utrolig gøy. Tror det begynner å bli mere trangt for henne der inn nå Er 27 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå