Gå til innhold

En dag igjen til testing...

Anbefalte innlegg

Håper virkelig for en gangs skyld at det er en spire som sitter der inne!! Har aldri vært gravid før, å ønsket er så innmari stort.

Symptomene mine er:

*vonde, tunge, større pupper med nupper og tydeligere hårsekker

*øm i magen + stikkninger

*vondt/øm i korsryggen

*konstant sliten og trøtt

*varmerer/fryser lett

*humørsvinginger

*tregere mage

*kvisete hud

Og ingen av disse symptomene pleier jeg å ha før ikm, så nå håper jeg virkelig dette er kroppens tegn på å fortelle meg at vi skal bli mamma og pappa:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961186-en-dag-igjen-til-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja - huff... I går kveld da vi hadde sex oppdaget vi at jeg blødde. Jeg ble kjempe redd (for å ikke snakke om turnoff). Satt i en ob og la meg. I dag da jeg tok ut ob'n var det så vidt noe på den, så jeg tenkte at kanskje kan jeg være gravid uansett og tok en test (clearblue som skal vise kryss). Men den viste ikke noe...

Puppene har blitt harde og tunge igjen i dag og jeg er omtrent konstant øm i korsryggen + trøtt hele tiden. Men ikm er ikke før i morgen... Har en dårlig magefølelse nå, synes bare det er så rart med alle symptomene.

I tillegg sa mannen min i går etter jeg oppdaget blodet: "Du kan være gravid fordi..." Men etter testinga i dag sa han: "Du prøver for hardt!". Kjent den var litt vond å høre... :(

Får vente til i morgen da...

HI

Ikke så rart den var negativ.. :( spottet litt i går å tr kom som et brak i natt... :( Lurer på om jeg skal droppe barnimagen på en stund, prøve å ikke tenke på baby - for jeg å min kjære ønsker barn så høyt nå at det gjør vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...