Gå til innhold

Er litt redd... har så vondt i magen, ikke menssmerter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har hatt masse rare murringer og småsmerter i magen og korsryggen sista uka. hos meg hjelper det å ligge med god støtte og slappe av litt. Synd man ikke kan det hele tiden ;) Var hos jm i forrige uke og hun fortalte at menslignende smerter og det i korsryggen hos meg (har alltid det under mens også) var livmorensom vokser. Og strekklignende eller ala kramper var ligamentbåndene som strekker seg, og spurte om jeg hadde merket mer av det om jeg nøys eller snudde meg fort da jeg lå (ja). Jeg er 14+4 i dag så hos meg gror det godt for tiden ;) (kan også være tarmsmerter om du sliter den veien eller kynnere allerede). Håper det bare gror hos deg også :)

Gjest SweetMommy <3

ok, for det er ikke menssmerter og murringer, det har jeg hadt en del men ikke nå... dette er noe annet.

jeg vet ikke hva det kan var, men er rimelig sikker at det ikke er murringer eller tarmsmerte...

så håper det går over for det er slitsomt...

Jeg og har slitt med litt underlige magesmerter, noen gang hjelper det kun om jeg ligger i fosterstilling også..., har det enda men i mye mindre da, ;) kroppen skal under så store forandringer så slike smerter kan være så forskjellige hos noen

Jeg har hatt magesmerter hele tiden siden jeg ble gravid. Tror det er en blanding av både treg mage, og at ting vokser inni der. Er i uke 26+5 nå=akkurat 6 måneder, så jeg regner med at det ikke er noe farlig ;) Men veldig vondt til tider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...