Gå til innhold

Oj.. PMS.. :P

Anbefalte innlegg

Jeg har altid hatt veldig uregelmessige sykluser og eggløsning har vært fraværende så lenge jeg kan huske, helt til i vår.

Da har TR begynt å komme med 31 +/- 2 dagers intervaller.. Og eggløsning har jo også blitt vanlig - med tydlige tegn *lykke!*

Men... samboeren kom med en setning i dag som gjorde at jeg fikk jo helt noia - du har ikke PMS nå kjære...? fordi xen var sånn her før hun fikk mensen..

Jeg har aldri kjeftet han sånn ut for å sammenligne meg med den heksa og ikke minst den O'store downtrippen et kvarter etterpå at han kanskje ville egentlig ha henne i stedetfor meg...

Jeg vet at han elsker meg mer enn alt på jorda og jeg vet han er den jeg skal gifte meg med.

Så slo det meg... har han rett? :o

Et enkelt googlesøk viser seg at jeg har nok blitt en av de som har PMS; siden det er 4 dager siden EL og det er ca. 10 dager til TR kommer.. Snakk om kaos av følelser! Ingenting før jeg enten er superhappy eller helt nede i kjelleren, sliter med søvn eller omvendt..

Så dette får være O'store ulempe med å prøve å bli på tjukka :D:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961140-oj-pms-p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha :) Kjenner meg igjen gitt!! Litt likt som når eg var gravid sist.. Trodde ikke eg var hormonell men tok meg allikevel litt for nær av spesielle ting folk sa og gjorde! Og ganske riktig eg har hatt el de siste dagene og i går kveld før eg sku på nattevakt fikk eg litt lyst til å legge inn litt ekstra aksjer sånn at vi var sikker på å treffe rett! Og prøvde å hinte litt diskré MEN åpenlyst og bare ingen respons!! Og eg gikk snurt på jobb og tenkte "ja no e han vel lei meg!"

Men han var nok bare trøtt etter lang dag med jobbing på huset og styr!

Men lett å ta seg nær av ting både ved graviditet og pms! ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961140-oj-pms-p/#findComment-144449855
Del på andre sider

Hehe godt å høre at jeg er iallefall ikke alene :P

Når samboeren ringte i morges i dag ifra jobb så spurte han som normalt; har du sovet godt? For å si det sånn... jeg tror ikke han kommer til å spørre om det igjen på en stund...

Blir skikkelig flau for jeg har alltid vært stabilt i humøret, og nå er jeg verre enn en godzilla :P

Så fikk en diskret melding på facebook ifra han om at kanskje jeg burde ta en graviditetstest for han hadde akkurat lest på nettet at sædceller kan jo leve opptil 5-7 dager og det var jo 4 dager før EL vi hadde sist sex før han dro på jobb.

Da ble jeg jo helt rørt siden han faktisk har googla og lest om detta. Så slo det meg... han klager indirekte på mine humørsvingninger! Makan!

Heldigvis så tok jeg meg selv i det så gikk meg en tur før jeg svarte :P

Plutselig ble det litt mer å huske på; Analyser ting objektivt FøR utbrudd... :P:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961140-oj-pms-p/#findComment-144450403
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...