Gå til innhold

Gått fra Nan til Hipp pga magevondt. Nå promper hun verre enn verst, tegn på bedring eller mot det verre??

Anbefalte innlegg

Håper det er bedre nå, og at luften kommer ut istedetfor smertene ved å ikke få ut luft..

Hva tror dere? Hun er straks 4 uker...

Promper og promper, det gjorde hun ikke med Nan...

Fortsetter under...

Bruker hipp, og det smeller i bleien støtt og stadig, men ellers plages hun ikke med noe :-) Prøvde nan i en dag, men virka som hun ble veldig urolig av det, så vi bytta fort tilbake.

Jeg syns hipp er mye bedrd! Sønnen min var stenhard i magen når han fikk nan, var avhengig av malteekstrakt. Etter at vi begynte med hipp har han ikke trengt malteekstrakt, å han har slutta å gulpe :-) Er generelt mye blidere også :-)

Vi bruker også hipp, men måtte bytte fra Avent- til dr.Brown flasker pga magevondt. Det hjalp kjempemasse hos oss, og baby gikk fra å skrike hele kvelden til å bli rolig og harmonisk.

Det høres jo ut som luften som har plaget henne kommer ut nå da! Og det er bra :) Jeg ville bare fortsatt på Hipp så lenge hun ikke skriker :)

Annonse

Hei, vi brukte også Nan i starten og måtte gå over til Hipp fordi hun gulpet så mye av Nan, men det er jo selvsagt individuelt hva som passer best.

Jeg ville latt det gå noen dager og se. Promping er jo bare bra så lenge hun ikke får vondt i magen av det. :)

Jeg startet med NAN til min gutt. Prøvde HIPP en gang også. Nan funket helt ok. Men mye magevondt. Jeg gikk over til HOLLE. Du kjøper den på helsekostbutikker (vi kjøper på sunkost). økologisk og biodynamisk. Det er det fineste en baby kan drikke, foruten morsmelk. Jeg vil annbefale deg på det sterkeste å prøvde den! Det var svigermoren min som kjøpte en pakke HOLLE til meg. Jeg prøvde den og det var en enormt stor forskjell. Bæsjen var helt lik den bæsjen han hadde da han fikk morsmelk, fordøyelsen ble bedre, bæsjen luktet mindre vondt, han fikk mindre vondt i magen, og var langt mere fornøyd. Ting ble lettere da vi startet med HOLLE, og den er forresten bra når det kommer til allergier og utslett...

Jeg startet med NAN til min gutt. Prøvde HIPP en gang også. Nan funket helt ok. Men mye magevondt. Jeg gikk over til HOLLE. Du kjøper den på helsekostbutikker (vi kjøper på sunkost). økologisk og biodynamisk. Det er det fineste en baby kan drikke, foruten morsmelk. Jeg vil annbefale deg på det sterkeste å prøvde den! Det var svigermoren min som kjøpte en pakke HOLLE til meg. Jeg prøvde den og det var en enormt stor forskjell. Bæsjen var helt lik den bæsjen han hadde da han fikk morsmelk, fordøyelsen ble bedre, bæsjen luktet mindre vondt, han fikk mindre vondt i magen, og var langt mere fornøyd. Ting ble lettere da vi startet med HOLLE, og den er forresten bra når det kommer til allergier og utslett...

Den fungerte ekstremt bra her og :D Anbefaler HOLLE på det varmeste :)

Jentungen her kastet opp av de andre, og hun hadde mye magevondt og vred seg i smerter når hun skulle rape. Da hun fikk HOLLE så var det helt slutt på problemene :D

Vil også anbefale grøtene til HOLLE når den tiden kommer, bare ikke lag de på vann, men på mme... Ellers smaker de ingenting ;)

Den fungerte ekstremt bra her og :D Anbefaler HOLLE på det varmeste :) Jentungen her kastet opp av de andre, og hun hadde mye magevondt og vred seg i smerter når hun skulle rape. Da hun fikk HOLLE så var det helt slutt på problemene :D Vil også anbefale grøtene til HOLLE når den tiden kommer, bare ikke lag de på vann, men på mme... Ellers smaker de ingenting ;)

Så flott! Bra vi er flere som har fått opp øynene for HOLLE! :) Det var slik her også med rapen. Det ble veldig mye bedre, og mye mindre magevondt.

HOLLE sin grøt med best i test, og sunneste grøten. Husker ikke helt hvor. Mulig det var foreldre og barn? Uansett, jeg blander HOLLE sin grøt med vann. Tilsetter litt frukt, eller sviskemos. Trenger bare en liten skje med sviskemos så smaker det mye. :) Men, jeg syntes å ha lest at man ikke skal blande grøten med mme, men med vann? Eller har jeg lest feil og er helt på jordet?

Den fungerte ekstremt bra her og :D Anbefaler HOLLE på det varmeste :) Jentungen her kastet opp av de andre, og hun hadde mye magevondt og vred seg i smerter når hun skulle rape. Da hun fikk HOLLE så var det helt slutt på problemene :D Vil også anbefale grøtene til HOLLE når den tiden kommer, bare ikke lag de på vann, men på mme... Ellers smaker de ingenting ;)
Så flott! Bra vi er flere som har fått opp øynene for HOLLE! :) Det var slik her også med rapen. Det ble veldig mye bedre, og mye mindre magevondt. HOLLE sin grøt med best i test, og sunneste grøten. Husker ikke helt hvor. Mulig det var foreldre og barn? Uansett, jeg blander HOLLE sin grøt med vann. Tilsetter litt frukt, eller sviskemos. Trenger bare en liten skje med sviskemos så smaker det mye. :) Men, jeg syntes å ha lest at man ikke skal blande grøten med mme, men med vann? Eller har jeg lest feil og er helt på jordet?

Mener det sto på pakken at man kunne velge, for den er ikke tilsatt melk slik at melkeallergikerne kunne spise den :)

Hadde ikke tenkt på at man kunne putte i sviskemos ol.... men men det får vel bli på neste (hvis det noen gang blir en til hihi)

Jentungen her reagerer på fisk, og i alle mme som jeg kunne finne var det en eller annen form for fisk. Så HOLLE ble redningen her :D (hun har en ekstremt følsom mage :S )

Annonse

Så flott! Bra vi er flere som har fått opp øynene for HOLLE! :) Det var slik her også med rapen. Det ble veldig mye bedre, og mye mindre magevondt. HOLLE sin grøt med best i test, og sunneste grøten. Husker ikke helt hvor. Mulig det var foreldre og barn? Uansett, jeg blander HOLLE sin grøt med vann. Tilsetter litt frukt, eller sviskemos. Trenger bare en liten skje med sviskemos så smaker det mye. :) Men, jeg syntes å ha lest at man ikke skal blande grøten med mme, men med vann? Eller har jeg lest feil og er helt på jordet?
Mener det sto på pakken at man kunne velge, for den er ikke tilsatt melk slik at melkeallergikerne kunne spise den :) Hadde ikke tenkt på at man kunne putte i sviskemos ol.... men men det får vel bli på neste (hvis det noen gang blir en til hihi) Jentungen her reagerer på fisk, og i alle mme som jeg kunne finne var det en eller annen form for fisk. Så HOLLE ble redningen her :D (hun har en ekstremt følsom mage :S )

Sviskemos er kjempebra. Eller mose litt banan å ha i grøten.. :) Eller bare hive oppi 10-12 sukkerbiter.... ;)

Du har sikkert rett da ang melk eller vann i HOLLE grøten.

Gutten min hadde masse eksem, og den forsvant når han begynte på HOLLE.

Sviskemos er kjempebra. Eller mose litt banan å ha i grøten.. :) Eller bare hive oppi 10-12 sukkerbiter.... ;) Du har sikkert rett da ang melk eller vann i HOLLE grøten. Gutten min hadde masse eksem, og den forsvant når han begynte på HOLLE.

Genialt, men nå spiser hun ikke grøt lenger, så får prøve og huske på det :)

Jeg be desperat av at jentungen tømte magen etter hvert måltid, mye magevondt og bare å se henne vri seg i smerter var grusomt. Helsestasjonen kunne ikke hjelpe, apoteket kunne ikke hjelpe, leverandøren mente at det var bare tull. Men derimot google kunne hjelpe, fant HOLLE via den på et forum hehe :)

Den er dyr, men verdt hver eneste krone :)

Sviskemos er kjempebra. Eller mose litt banan å ha i grøten.. :) Eller bare hive oppi 10-12 sukkerbiter.... ;) Du har sikkert rett da ang melk eller vann i HOLLE grøten. Gutten min hadde masse eksem, og den forsvant når han begynte på HOLLE.
Genialt, men nå spiser hun ikke grøt lenger, så får prøve og huske på det :) Jeg be desperat av at jentungen tømte magen etter hvert måltid, mye magevondt og bare å se henne vri seg i smerter var grusomt. Helsestasjonen kunne ikke hjelpe, apoteket kunne ikke hjelpe, leverandøren mente at det var bare tull. Men derimot google kunne hjelpe, fant HOLLE via den på et forum hehe :) Den er dyr, men verdt hver eneste krone :)

Kunne ikke sagt det bedre. Dyr, men verd hver eneste krone. At den er økologisk og biodynamisk har masse å si for allergier nå og senere i livet. Kommer nok aldri til å gå tilbake til NAN eller HIPP etter jeg har prøvd HOLLE. Vanvittig stor forskjell :)

Regner med du forresten skjønte at jeg bare tullet om de sukkerbitene? :P

Genialt, men nå spiser hun ikke grøt lenger, så får prøve og huske på det :) Jeg be desperat av at jentungen tømte magen etter hvert måltid, mye magevondt og bare å se henne vri seg i smerter var grusomt. Helsestasjonen kunne ikke hjelpe, apoteket kunne ikke hjelpe, leverandøren mente at det var bare tull. Men derimot google kunne hjelpe, fant HOLLE via den på et forum hehe :) Den er dyr, men verdt hver eneste krone :)
Kunne ikke sagt det bedre. Dyr, men verd hver eneste krone. At den er økologisk og biodynamisk har masse å si for allergier nå og senere i livet. Kommer nok aldri til å gå tilbake til NAN eller HIPP etter jeg har prøvd HOLLE. Vanvittig stor forskjell :) Regner med du forresten skjønte at jeg bare tullet om de sukkerbitene? :P

Regnet med det ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...