Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Har shinet stua, med ny sofa og nye møbler. Lyst fint og matchende. Tidligere hadde vi en skinnsofa, og da finn ungene sitte i sofaen foran tven å spise frokost eller kveldsmat. Skikkelig teppekos... Men nå er det lys stoffsofa som vi har spiseforbud i. Trenger derfor noe som kan stå i stua foran tven , sånn at disse små grisene mine kan kose seg, uten å ødelegge noe. Tips ? De er 4 og 8 år, så dånne knøttsmå barnereclinere fungerer ikke. å spise på kjøkkenet gjør de jo iblandt, men setter pris på å få spise i stuen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Hva med sånn som denne? Jeg vet ikke nøyaktig hvor stor den, så om den blir for liten til en 8 åring. Vet ikke. Men jeg liker ihvertfall det faktum at trekkes kan tas av og vaskes.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Link kanskje... http://www.ikea.com/...ducts/90116553/ Hilsen 21:49
Petetatismos Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 IKEA sin er liten til en åtteåring. Den passer til en 3-4 åring. Hva med fatboy sekkene?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Takk for tips. De fatboy sekkene er så svææære synes jeg. Og ikke noe fine å ha i stua.
Petetatismos Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Du kan jo kjøpe en stor poäng stol til åtteåringen da ps fatboy fins i barne störrelser også, men om du ikke liker marimekko mönster og typen stoff så kan du kanskje sy eget. Jeg vet ikke hva slags stil du har hjemme så det er litt vansklig, men hva med en sacco sekk i Ola stoff?
I scream for icecream! Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Cocoon couture har veldig fine saccosekker til barn. De har avtagbart trekk som kan vaskes, men de er kanskje litt små og barnslige til en 8åring. Min 4åring har elsket sin da. Finnes forresten sånne store saccosekker i litt mindre versjoner. Ta en titt her: http://www.buyyourbeanbags.co.uk/
L-8 Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 Sacco outdoor. Fin farge, stor og god uten å være ruvende som fatboy, smuss og vannavvisende stoff.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 Har fat boy junior til mine, de er stygge, de er ukomfortable, og de er heller ikke spesielt renslige. Har de i ensfarget stoff. De var også vanvittig dyre. Vel, ungene er ikke like tunge som oss, og de trenger ikke sitte like mykt som oss. På IKEA har de nå salg på ulike hagemøbler og de har også en ikea ps plasstol, tilbakelent stol, egentlig for voksne, men er liten og lett å vaske, kan sikkert bli komfortabel med en pute om du vil det. Stables og settes vekk. IKEA har og hatt salg, kanskje også har salg på noen små kurvstoler, sånn halveis til unger og halveis til barn, de kostet vel en 150 de også. De skal ha ny katalog nå, og det er mye som skal ut.
marsve Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Hva med de klassiske barne sacco sekkene til barn? Vi har de og jeg elsker dem!
Petetatismos Skrevet 9. august 2012 #11 Skrevet 9. august 2012 IKEA PS GULLHOLMEN skulle jeg kjøpt. Den er i bananfiber og som en liten gyngestol. Du får Google den, vet ikke hvordan jeg legger ved bilde fra iphonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå