Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ha kynnere samtidig som man har rier? Altså, Når man har rier....Kan man mellom riene ha kynnere, eller har man ikke kynnere lenger når man får rier? Forstår dere spørsmålet? Klarer ikke formulere meg så bra i kveld:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det så er kynnere rier som ikke påvirker åpning. Det vil si at når kynnere begynner å bli vonde og regelmessig så har du rier.

Skrevet

Gikk litt fort her. Kynnere er "falske rier" som ikke påvirker mormunnen. Håper jeg gjør med forstått. :)

Skrevet

Det var ikke det jeg lurte på.

Skrevet

Nei da har jeg ikke gjort med forstått. Tror ikke du kan ha kynnere samtidig som rier. Det jeg prøver å si er at kynnere blir rier når de blir vonde og regelmessig og disse påvirker åpning.

Skrevet

Nei og nei..... Dette lurte jeg jo egentlig ikke på! Men nå lurer jeg jo jeg også! :P jeg hadde nemlig mange "sammentrekkninger" før fødselen denne gang...de var ikke vonde og ikke ubehagelige. Magen ble bare steinhard og de var gansk regelmessige hvert tiende minutt... Så i mellomtiden da fikk jeg liksom en ekstra en... Som bare var litt murringer i magen,men som gikk over til ryggen.... Det var egentlig bare masete.. :P Og plutselig kom han uløpet av ti minutter.... De sier jo at rier er vonde,men ikke kynnere... Hva hadde jeg egentlig da? Var forresten ikke no modning i løpet av "sammentrekkningene" heller.... Alt skjedde bare de siste ti minuttene....

Skrevet

Det er akkurat det jeg lurer på! Ikke det at jeg mener jeg har både kynnere og rier samtidig, det var bare noe jeg plutselig begynte å lure på:P

Jeg vet at kynnere ikke er rier og at kynnere ikke modner, men det er ikke det som er poenget:p

Skrevet

Hehe.... Ja da Tor vi kanskje at det går an :P kanskje ikke teoretisk men i praksis :P Hehe... Lykke til,hvis du snart venter en liten :) jeg fikk min for 13dager siden. Med både KYNNERE og RIER (sier vi)....

Skrevet

Haha, vi får si det sånn. Ikke at det er et stort og avgjørende spørmål i livet mitt, men lurer man, så lurer man:p Har termin neste lørdag, så går her å forbereder meg så godt jeg kan!:D

Gratulerer med din lille:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...