Gå til innhold

Flere som planlegger og nettopp har sluttet med prevensjon?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er helt ny her inne i dag. Har en jente på snart 3 år og har akkurat tatt ut spiral for å bli gravid igjen. Er det flere her i samme situasjon?

Jeg har EL rundt 17-18 august, spennende å se hvor lang tid det tar før det sitter... Sist gikk det med en gang!

Fortsetter under...

Hei,

Jeg sluttet med p-piller for ca 1 mnd siden, og venter på pillemens i disse dagene, så er det på`n igjen med prøvinga ca 14 dager etter det mtp på EL. Blir spennende tider dette her. Er skikkelig babysyk =) Håper derfor det klaffes på første forsøk her og. Sist gang tok det 5 måneder inkl. pillemens før det klaffes for oss, da hadde jeg knasket i meg med p-piller i sammenhengenes i 10år.

Du får lykke til :)

Jeg går ikke på prevensjon, men vi planlegger å prøve på EL i oktober-november :)

Er vi super heldig blir vi gravide da men ellers må vi vente til februar igjen (pga samboerens jobbturnus..)

Tok siste p-pille 2807 :) Ferdig med tr så nå begynner første pp. Har en 2åring fra før av som det to ca 2 år før vi var i mål med så er veldig spent denne gangen på hvordan det går. Skummelt også :) Lykke til!

Endret av maryM

Annonse

Vi hadde bestemt oss for å starte prøvinga i august, og har brukt kondom i stedet for p-piller det siste året. Fordi jeg plutselig bestemte meg for å bytte jobb, bestemte vi oss egentlig for å utsette det et halvt år, men siden vi var så innstilt på å begynne nå, er det ikke lett... Vi har i hvert fall blitt enige om at vi godt kan slurve litt, så i måneden som har gått har vi kombinert sikre perioder med hoppe-av-i-svingen. Er tomme for kondomer nå, så får se om vi kjøper nye, eller om vi bare gir blaffen og lar det stå til :) Krysser fingrene for dere andre, selv nyter jeg det faktum at jeg blir glad om jeg blir gravid, men også litt lettet om jeg ikke blir det de neste månedene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...