lykke_rus Skrevet 8. august 2012 #1 Del Skrevet 8. august 2012 Hadde en mistanke om at det skulle være tilfelle for et par dager siden, så etter å ha kjøpt en test viste den positivt resultat..... Lillegutt er bare 11mnd, og vi hadde tenkt å vente litt til før vi ville prøve på nytt. Jeg begynte i jobb igjen for bare 3 uker siden, som nattevakt da gutten ikke får barnehageplass. Pappaen er hjemme i permisjon nå til oktober, og min nattevaktstiling er et vikariat ut året. Jeg har fra før 100 fast, som jeg nå har permisjon fra mens jeg jobber natt. Ingen av oss har lappen, så vi er avhengige av å ta buss til jobb, og ledige barnehageplasser er milelangt unna! Sist gang fikk jeg bekkenløsning rundt uke 20, så jeg er spent hvordan dette går og mtp nattearbeid.... Er så irritert på meg selv over at alt er så uoversiktlig, og at jeg ikke føler den store gleden jeg hadde sist gang. Det er nok fordi at føles så rotete, og at jeg må ordne opp mtp jobb og sette ræva i gir og ta lappen. Er det noen som har vært/er i samme situasjon som kan gi meg noen råd? Styrer med jobben, for hvis jeg skulle bli sykmeldt, blir det jo ut fra den halve nattstillingen, og permisjonspengene blir jo ytterligere mindre enn fra min fulle stilling. Er i et lite dilemma her..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961045-er-det-noen-som-har-noen-r%C3%A5d-titter-inn-fra-sm%C3%A5troll-0-1/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malene & 2 1/2 små Skrevet 10. august 2012 #2 Del Skrevet 10. august 2012 Gratulerer!! To tette er moro! Og litt slitsomt..hehe.. Jeg var i perm da jeg ventet nr 2 , så fikk kun engangsstønad da, men det gikk helt fint Så hvis det kan være et økonmisk alternativ for dere, så er jo det en løsning. Da får det hele roet seg ned, og du kan konsentrere deg om å være mamma, og minske stresset i hverdagen Man kan jo klare seg med mindre en periode om man går inn for det. HVIS det er mulig så klart... Masse lykke til! Mvh meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143961045-er-det-noen-som-har-noen-r%C3%A5d-titter-inn-fra-sm%C3%A5troll-0-1/#findComment-144452757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå