håpefull<3 Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 har veldig mye stikking i magen, like under navelen. er veldig ubehagelig, men ikke vondt. livmora ligger jo lengre ned, så det har vel ikke noe med at den vokser å gjøre? noen som har kjent det samme? normalt? husker faktisk ikke om jeg kjente slike "stikk" sist...
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Jeg også kjenner det og er bare 4+4. Regner med det er helt normalt. Mye som strekker på seg nå. Og det er ikke altid at vi kjenner d på samme plass som d faktisk skjer i.
håpefull<3 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2012 ja det er sant det. selv om livmora ikke er der det stikker, så blir jo tarmer osv skjøvet på etter hvert som livmora vokser. så det er sikkert normalt som du sier men etter noen misslykkede svangerskap skulle jeg gjerne vært foruten både smerter, stikkinger, blødninger osv. (har heldigvis ikke blødd til nå, så er for så vidt innstilt på at det faktisk kan gå bra nå)
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 9. august 2012 #4 Skrevet 9. august 2012 Skjønner deg godt. Hvor langt er du kommet? Etter flere års prøving er jeg også livredd for at dette ikke skal gå bra. Jeg synes d er litt betryggende å kjenne litt til kvalmen avåtil og litt stikkinger. Men håper jeg slipper unna alt for mye kvalme. spydde i 5 mnd med han vi har fra før.
håpefull<3 Skrevet 9. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2012 (endret) jeg er snart i uke 10 ja kvalmen holder jeg ut, den er nesten hjertelig velkommen her men alt som kan få meg til å frykte det verste kan bare holde seg unna skal på ultralyd 17. august, gleder meg veldig. føler at det endelig skal gå bra åh, jeg har heldigvis sluppet unna å spy.. Endret 9. august 2012 av håpefull<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå