Gjest marie-s Skrevet 9. august 2012 #51 Skrevet 9. august 2012 En oppdatering. Da har jeg vært hos politiet og forklart situasjonen, og jeg skal ned igjen imorgen i avhør for å anmelde. Barnefar har fått beskjed og er illsint, og ønsker ikke noe mer kontakt med meg. Barnevernet blir også blandet inn etter som jeg forsto det på politimannen, så nå har jeg satt igang en stor prosess rundt dette. Sitter her nå og lurer på om jeg angrer på at jeg gikk til politiet. Er redd enden på visa er at jeg og barnefar aldri kommer til å kunne kommunisere greit eller komme på talefot igjen, og at han ikke får se barnet vårt lenger. Føler nesten etter reaksjonen til bf at jeg lager en stor sak ut av ingenting.. æsj, det var ikke denne følelsen jeg håpet på å sitte igjen med etter jeg kontaktet politiet. Noen som har erfaringer rundt dette, og hva barnevernet egentlig kommer til å gjøre nå iforhold til den saken her? HI Hva slags råd ville du selv ha gitt din datter om du hadde en og hun ble utsatt for dette? Jeg synes det er bra du gjorde dette.
SmellyCat Skrevet 9. august 2012 #52 Skrevet 9. august 2012 En oppdatering. Da har jeg vært hos politiet og forklart situasjonen, og jeg skal ned igjen imorgen i avhør for å anmelde. Barnefar har fått beskjed og er illsint, og ønsker ikke noe mer kontakt med meg. Barnevernet blir også blandet inn etter som jeg forsto det på politimannen, så nå har jeg satt igang en stor prosess rundt dette. Sitter her nå og lurer på om jeg angrer på at jeg gikk til politiet. Er redd enden på visa er at jeg og barnefar aldri kommer til å kunne kommunisere greit eller komme på talefot igjen, og at han ikke får se barnet vårt lenger. Føler nesten etter reaksjonen til bf at jeg lager en stor sak ut av ingenting.. æsj, det var ikke denne følelsen jeg håpet på å sitte igjen med etter jeg kontaktet politiet. Noen som har erfaringer rundt dette, og hva barnevernet egentlig kommer til å gjøre nå iforhold til den saken her? HI HAN GIKK FYSISK TIL ANGREP På DEG!!!! Det er han som har gjort noe galt, ikke du. Du spurte politiet, og de mente du skulle anmelde. Hvordan kan du ha overreagert da? Politiet og de aller fleste som her inne mener også du burde anmelde. Du gjør ingenting annet enn å fortelle hva han har gjort. Så får han ta konsekvensene av SIN EGEN atferd. Om det ikke tåler dagens lys og han får negative konsekvenser i form av straff, mindre tid men ungen osv. så er det faktisk hans problem. Selvfølgelig er han sint. Ingen liker å bli ferska på slike ting. Det er også hans problem. Disse konsevensene kommer fordi han har gjort noe galt, som han nå må stå til rette for. Hva om dere ikke har så mye kontakt? Vil du heller ha mye kontakt med ham, gå på nåler og være redd for hva og hvem han skal ødelegge neste gang? Synes du var tøff som meldte, og håper bf har fått seg en såpass støkk, at han skjønner alvoret og konsekvensene hans egen oppførsel kan få. Om han vil furte, ikke ha kontakt osv. så la han gjøre det. Umoden drittunge kalles det!!
Tauriel Skrevet 9. august 2012 #53 Skrevet 9. august 2012 En oppdatering. Da har jeg vært hos politiet og forklart situasjonen, og jeg skal ned igjen imorgen i avhør for å anmelde. Barnefar har fått beskjed og er illsint, og ønsker ikke noe mer kontakt med meg. Barnevernet blir også blandet inn etter som jeg forsto det på politimannen, så nå har jeg satt igang en stor prosess rundt dette. Sitter her nå og lurer på om jeg angrer på at jeg gikk til politiet. Er redd enden på visa er at jeg og barnefar aldri kommer til å kunne kommunisere greit eller komme på talefot igjen, og at han ikke får se barnet vårt lenger. Føler nesten etter reaksjonen til bf at jeg lager en stor sak ut av ingenting.. æsj, det var ikke denne følelsen jeg håpet på å sitte igjen med etter jeg kontaktet politiet. Noen som har erfaringer rundt dette, og hva barnevernet egentlig kommer til å gjøre nå iforhold til den saken her? HI Bra du meldte Da jeg var å anmeldte X-en i lag med en kompis som også skulle anmelde han og en annen en, så kom de begge troppene opp på politihuset for å skremme oss. Har dessverre ingen erfaring med barnevernet i sammenheng med politiet, men kommer nok mest sannsynligvis til å få det etterhvert Lykke til, dette klarer du! Han kommer nok til å komme med mer, men ta vare på alt og lever det inn hos politiet. Jo mer jo bedre
Cimorene Skrevet 9. august 2012 #54 Skrevet 9. august 2012 Så bra du har vært i kontakt med politiet. Eksen din har jo allerede vist at han mangler impulskontroll og har ingen kvaler med å gå til fysisk angrep på andre. Han er en "god" barnefar nå, men hva om barnet ditt ved et uhell ødelegger f.eks. tven hans eller riper opp bilen? Vil da eksen din klare å la være å røske tak i ungen og kjefte på han? Riste han? Slå han mens han brøler i ansiktet hans? Jeg hadde ikke tatt den sjansen. Søstera mi ble i flere år mishandlet av sin mann, det startet med slik småkjefting og bare eskalerte derfra. Han begynte også å brøle til og ta tak barna deres også etter et par år. Så slik oppførsel som dette må tas tak i snarest mulig før det får utviklet seg. Og som flere andre skriver her, så er det flere ganger i året saker der ekser har drept kvinner. Tror ikke han vil ta livet av deg, men det skal ikke store slaget til før du er død eller varig skadet. Og da har han ødelagt sitt eget liv, barnets liv og ditt liv. Her må eksen din ta konsekvensene av oppførselen sin. Det er jo en del av det å være voksen. Vet det er fryktelig tungt nå, men tenk på barnets beste. Barn tar faktisk psykisk skade ved mishandling av omsorgspersonene deres. Søk litt på google, så ser du det selv. Lykke til, håper det ordner seg til det beste. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #55 Skrevet 9. august 2012 Du anmelder. Detta er og tukle med deg og styre deg. Er det det du vil at han skal ha kontroll på deg. Han vil prøve og herske over deg og vil ha kontroll på deg. NAV må styre barnebidraget. Tror du virkelig at pengane havner på den kontoen. NNNEEEIII. Vis at du kan herske over deg sjøl og at du er ikkje og herske med. Stå på DETTA KLARER DU. Ikkje ver domsnill.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #56 Skrevet 9. august 2012 Ifølge hans familie, så har jeg gjort en stor feil og overdramatiserer. Han har tydeligvis ikke gjort noe galt, og de støtter selvfølgelig han. Føler meg ganske alene her jeg sitter og prøver å kjempe for det jeg mener er rett.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #57 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #58 Skrevet 9. august 2012 Ifølge hans familie, så har jeg gjort en stor feil og overdramatiserer. Han har tydeligvis ikke gjort noe galt, og de støtter selvfølgelig han. Føler meg ganske alene her jeg sitter og prøver å kjempe for det jeg mener er rett.. HI Har du ingen rundt deg som kan støtte DEG? Det er ikke du som har gjort noe galt her, uansett hva familien hans prøver å innbille deg! Det vet du godt, og det vet de også, selv om de prøver å fortrenge det. Du har gjort det eneste riktige for sønnen din og deg selv. Hold på den tanken, ikke la noen andre prøve å innbille deg noe annet!
Gjest Heartbroken Skrevet 9. august 2012 #59 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet!
LuksusLiv Skrevet 9. august 2012 #60 Skrevet 9. august 2012 Så bra at du anmeldte det. Jeg tror helt sikkert du har gjort det rette. Klart hans familie vil støtte han, man vil jo ikke tro det verste om sine egne. Håper du har noen som vil støtte deg. :)De fleste her inne gjør i hvertfall det. Klem
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #61 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2012 #62 Skrevet 9. august 2012 Du er kjempeflink, og du har gjort det rette! Tommel opp for deg! So what om han ikke vil snakke med deg mer, og om han ikke får se ungen deres fordi barnevernet mener det er utrygt? Det er ikke ditt problem, det er det han som har stelt i stand helt på egen hånd, og kanskje det til og med er til det beste både for deg og sønnen din. En så ustabil far er det ikke bra å ha uovervåket kontakt med. For en dag kommer sønnen din til å irritere faren, til å gjøre ting han ikke liker og blir sint for. Unger gjør jo nettopp det, irriterer livet av oss foreldre. Hva tror du han gjør da, om han blir skikkelig sint på ungen en dag? Tenk om han gjør noe lignende som han har gjort med deg? Og som en over her sier, hvis det var datteren din det var snakk om, som var sammen med en mann som truet henne, knuste ruter i huset hennes, tok kvelertak på henne- hva ville du rådet henne til da? Klem til deg, dette må du stå i, kjemp for deg selv og dine rettigheter, ikke la han eller hans familie manipulere deg noe mer. La politiet, advokat, barnevernet og Nav ta denne kampen for deg videre.
3gull <3 Skrevet 9. august 2012 #63 Skrevet 9. august 2012 Tror ikke du over her VET hva du egentlig snakker om! HI:) sender en klem å vet akkurat hva du gjennomgår.. Send gjerne PM
Gjest Heartbroken Skrevet 9. august 2012 #64 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Ja, for det er klart at din erfaring passer med alle andres! Du skjønner ikke at hvert tilfelle er forskjellig? At man har forskjellige erfaringer og forutsetninger for å møte problemer? Du mener at din måte å reagere på er den eneste riktige? At du har fasitsvaret på alle situasjoner? Du vet at man har et navn på sånne som deg?
Himmel og hav Skrevet 9. august 2012 #65 Skrevet 9. august 2012 Du har gjort det rette. At bf og hans familie vil at du skal føle at det er DU som har gjort noe galt er følelsesmessig utpressing. Tvihold på tanken om at dette ikke handler om noe du har gjort. Det å anmelde vold og skadeverk er en naturlig konsekvens. Han, og familien hans, er antagelig bekymret for konsekvensene, og da er det mye lettere å legge skylda på at du overreagerer enn å se sannheten i øynene. Har du ingen som støtter deg? Familie, venner, en kusine som kunne komme å være hos deg i helga? Om du føler at det er utrygt for deg å være hjemme, så nøl ikke med å reise bort. Du har gjort det eneste riktige. Voldsbruk er aldri greit!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #66 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Ja, for det er klart at din erfaring passer med alle andres! Du skjønner ikke at hvert tilfelle er forskjellig? At man har forskjellige erfaringer og forutsetninger for å møte problemer? Du mener at din måte å reagere på er den eneste riktige? At du har fasitsvaret på alle situasjoner? Du vet at man har et navn på sånne som deg? Ja, jeg vet at jeg er super intelligent, det behøvde du ikke prøve å hinte om engang;-) Men det hjelper ikke så veldig for de andre fehodene her inne. Dere får ha lykke til i eventyrverdenen deres, ser ut som om dere har stort behov for: ett- lykke til;-)
Tauriel Skrevet 9. august 2012 #67 Skrevet 9. august 2012 (endret) Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... Endret 9. august 2012 av Idril Vardamir
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #68 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... HI i denne saken kan ikke være seriøs, dette Må være ett tulleinnlegg. Hvem finner seg i å bli KVELT av to stykker, for så å stå opp igjen av de døde, og så la hele ugjerningen passere. Ler meg fillete, dette var altså dagens morsomste
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #69 Skrevet 9. august 2012 Hvem har egentlig sagt at jeg har blitt kvelt av to personer? Og hvor har jeg skrevet at jeg ble kvelt til døde? Og hvis du hadde lest litt lenger enn hovedinnlegget så hadde du sett at jeg nå har anmeldt forholdet. HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. august 2012 #70 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... HI i denne saken kan ikke være seriøs, dette Må være ett tulleinnlegg. Hvem finner seg i å bli KVELT av to stykker, for så å stå opp igjen av de døde, og så la hele ugjerningen passere. Ler meg fillete, dette var altså dagens morsomste Så du synes vold er morsomt?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #71 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... HI i denne saken kan ikke være seriøs, dette Må være ett tulleinnlegg. Hvem finner seg i å bli KVELT av to stykker, for så å stå opp igjen av de døde, og så la hele ugjerningen passere. Ler meg fillete, dette var altså dagens morsomste Så du synes vold er morsomt?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #72 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... HI i denne saken kan ikke være seriøs, dette Må være ett tulleinnlegg. Hvem finner seg i å bli KVELT av to stykker, for så å stå opp igjen av de døde, og så la hele ugjerningen passere. Ler meg fillete, dette var altså dagens morsomste Så du synes vold er morsomt? Er ingen her som sikkert synest ekte vold er morsomt. Det som er morsomt her inne, er alle de idiotiske historiene folk finner på, for å Få OPPMERKSOMHET, dvs , morsomt er vel feil ord, tragikomisk passer vel bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #73 Skrevet 9. august 2012 Hei alle dere snille som har svart meg. Jeg gikk for å legge meg igår, var en lang dag med mange tanker og trengte en natt og sove på hva jeg skulle gjøre. Etter å ha våknet idag føler jeg meg ganske bestemt på at dette må få konsekvenser. Jeg reiser ned med guttungen så fort politistasjonen åpner og håper på å bli tatt alvorlig. Får prate litt med de og høre hva de anbefaler, og hva de tenker jeg bør gjøre. Har også snakket med pappaen min som har erfaringer iforhold til å få full foreldrerett, så det kommer til å bli satt igang en prosess der. Kontakter en advokat så fort bf bryter samværsavtalen. Til dere som lurer på hvor barnet vårt var, så hadde han akkurat lagt seg og lå og sov. Var redd han skulle våkne av skrikingen, men det gikk heldigvis bra denne gangen. Barnefar har ikke egen leilighet men bor hos søsteren sin, så all samvær med barnet vårt foregår hjemme hos meg. Dette er også noe av grunnen til at stemningen blir opphetet temmelig fort. Til du som kaller meg dum over her for at jeg ikke allerede har kontaktet politiet så vil jeg bare fortelle deg at alt jeg gjør er for barnet mitt sitt beste, og ting jeg gjør blir vell overveid før jeg bestemmer meg for noe. Det å skrive at barnet kan bli tatt vekk fra meg, og at det er til det beste så han slipper å ha to dumme foreldre, syntes jeg rett og slett var veldig sårende. HI JA, sannheten kan virkelig være sårende den! Og jeg mener fortsatt at bf i denne saken , virker temmelig umoden og rett å slett mindre intelligent. Når det gjelder deg, så står jeg fortsatt for at man ikke kan være helt ved sine fulle fem hvis man finner seg i slik behandling fra ett annet menneske, uten å gjøre noe med det og særlig når det er barn innvolvert. Nå tror jeg neppe at du er i en stilling som kan betegne andre som mindre intelligente! Om du ikke skjønner at det er et vanskelig valg å gå til det skrittet å anmelde pappaen til barnet sitt, tror jeg at det er svært lite du forstår her i denne verden! HI har gjort det helt riktig - hun har tenkt nøye over situasjonen. Hun har veid for og imot, tenkt over hvilke konsekvenser det får å anmelde, og hvilke konsekvenser det får å ikke gjøre det. Hun har tatt en voksen beslutning basert på sine konklusjoner - det viser at hun er et klokt og ansvarlig menneske! Du, derimot, viser at du ikke evner å se andres situasjon utenfor din egen lille akse, og det vitner IKKE om modenhet! Jeg VET hva jeg snakker om, i motsetning til mange av "bedreviterne" her inne. å anmelde far til barnet sitt er IKKE vanskelig i det hele tatt, særlig ikke hvis det er hold i det HI sier, OG hvis hun er normalt oppegående. Er tydeligvis ikke bare HI som er enkelt møblert her inne Her har Heartbroken faktisk rett, og jeg vet også hva jeg snakker om. Det er langt fra lett og anmelde bf i slike situasjoner... HI i denne saken kan ikke være seriøs, dette Må være ett tulleinnlegg. Hvem finner seg i å bli KVELT av to stykker, for så å stå opp igjen av de døde, og så la hele ugjerningen passere. Ler meg fillete, dette var altså dagens morsomste Så du synes vold er morsomt? Er ingen her som sikkert synest ekte vold er morsomt. Det som er morsomt her inne, er alle de idiotiske historiene folk finner på, for å Få OPPMERKSOMHET, dvs , morsomt er vel feil ord, tragikomisk passer vel bedre. Og når man først er inne på det med oppmerksomhet, HI i denne tråden har virkelig bestått oppgaven.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #74 Skrevet 9. august 2012 Jo, tusen takk skal du ha. Godt jeg kunne more deg med mine problemer. HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #75 Skrevet 9. august 2012 Jo, tusen takk skal du ha. Godt jeg kunne more deg med mine problemer. HI Det var dine ord. Tragikomisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå