Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte på om det er flere som bor i halden som har termin i 2012? :)

er selv 30 og venter en i nov.

kjenner ikke så mange her da jeg flyttet hit i fjor. hadde vært hyggeligt bli kjent mednoen som og venter en liten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Ida, Jeg har termin 12. mars 2013, så ligger noen mnd. etter deg.. Men bor i Halden :) Vi flyttet hit i fjor, så er ganske fersk i byen jeg og.

Er dette din første?

Send melding om du har lyst å ta en kaffe og gravid-skravle litt da :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Vi venter vårt første barn i Desember og vurderer å flytte til Halden, skal se på leilighet på Onsdag, trives dere? :)

Skrevet

Hej Athine,

vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :)

Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da...

Hvor bor dere nå?

Skrevet
Hej Athine, vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :) Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da... Hvor bor dere nå?

Vi bor i nabobyen så ikke så langt unna, men er jo litt rart å bytte by uansett. Leiligheten var fin, men mange om beinet så får håpe vi får den :) Den var jo super sentral, eller nesten alt er vel sentralt i Halden ;)

Skrevet
Hej Athine, vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :) Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da... Hvor bor dere nå?
Vi bor i nabobyen så ikke så langt unna, men er jo litt rart å bytte by uansett. Leiligheten var fin, men mange om beinet så får håpe vi får den :) Den var jo super sentral, eller nesten alt er vel sentralt i Halden ;)

Da flytter vi til Halden om kort tid :)

Skrevet

hei.

så kosligt da:) bare noen mnd etter det da.

nei dette er min andre:) har en jente på 6 fra før.

hvor gammel er du?hvor er du fra?:)

Skrevet

hvor gammel er du athine? så bra dere fikk leiligheten:)

Skrevet
hvor gammel er du athine? så bra dere fikk leiligheten:)

Jeg er 28 :) Ja det blir veldig deilig med større plass og mer sentralt :)

Skrevet

ok:) jeg har akuratt fylt 30:) er du på fb så kan vi jo snakkes der?

Skrevet
ok:) jeg har akuratt fylt 30:) er du på fb så kan vi jo snakkes der?

Ja har sendt deg melding :) Hyggelig å bli kjent med noen i ny by :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg bor i Halden! :) har jobbet her i 3 år, men flyttet hit først i august. Venter en liten en i mai, om spiren holder. :) jeg er 24 år og bor med samboeren min her. Men ingen av oss er herfra opprinnelig. :P

Skrevet

Jeg bor i halden :) venter en liten en i mai, er fortsatt ikke over 1.tremin og syns dette er litt skummelt helt til denne perioden er over :S

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei:-) slenger meg med her jeg. Vi fikk en gutt 11januar 2012 og kjenner ingen i Halden utenom svigers, så hadde vært supert å møtt noen andre som har eller får barn:-) jeg er 28 og har akkurat flyttet hit fra Oslo, så dette blir spennende!!!

Skrevet

slenger meg på jeg også. er 32 og har termin i april 2013. nettopp flyttet til halden og kjenner ingen, kunne vært hyggelig bli kjent med noen her ..

Skrevet

Hei:-) slenger meg med her jeg. Vi fikk en gutt 11januar 2012 og kjenner ingen i Halden utenom svigers, så hadde vært supert å møtt noen andre som har eller får barn:-) jeg er 28 og har akkurat flyttet hit fra Oslo, så dette blir spennende!!!

hei du :)

er ny her i halden jeg også.. flyttet fra oslo .. er 32 og har termin i april.. så hadde vært koselig blitt kjent med noen her, kan bli en smule kjedelig til tider da alle man kjenner er igjen i oslo..

Skrevet

Jeg bor i halden :) venter en liten en i mai, er fortsatt ikke over 1.tremin og syns dette er litt skummelt helt til denne perioden er over :S

heisann :)

ny i halden og venter barn i april. er 14 uker så er i 2 termin, gammel er du ?:)

Skrevet

Hei Ida, Jeg har termin 12. mars 2013, så ligger noen mnd. etter deg.. Men bor i Halden :) Vi flyttet hit i fjor, så er ganske fersk i byen jeg og.

Er dette din første?

Send melding om du har lyst å ta en kaffe og gravid-skravle litt da :)

hei :)

jeg er ny i halden og har termin i april :) hadde vært koselig og blitt kjent med noen her.:)

Skrevet

heisann :)

ny i halden og venter barn i april. er 14 uker så er i 2 termin, gammel er du ? :)

Er 20 år :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er en gruppe på Facebook som heter BARSELGRUPPE Halden, bli med der davel :) Litt lettere der enn her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...