Gå til innhold

Når kjøper dere vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 21, men syntest det er litt tidlig å kjøpe vogn enda. Så på Barnas Hus at man får med voksipose hvis man kjøper vogn over 5000, men litt usikker på hvor lenge dette tilbudet varer. Hadde jo vært greit å benyttet seg av det, ettersom jeg likevel skal ha pose:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt å holde meg til nov, des begynner å nærme meg 6 mnd. For da er det salg på den jeg vil ha:D

Skrevet

kjøpte vogn denne uka, er 22 uker i morgen :)

Skrevet

Kjøpte vogn i dag jeg! Er bare 14 uker men kom over er knalltilbud jeg ikke kunne gå unna :) Kommer til å kjøpe litt hver måned fram til babyen kommer slik at ikke alle utgiftene kommer på samme måned :)

Skrevet

Skal kjøpe vogn om en mnd. På samme tid som jeg ruller over i 3. trimester :)

Skrevet

Bestilte vogn i dag vi. 28+0 i dag. :-))))

Skrevet

Har kjøpt en kjekk brukt som jeg kom over for 3 uker siden, er i uke 23+ nå! :)

Skrevet

Kjøpte forrige uke, er i uke 28.

Barnevognhuset Rudo har 15% på alle lagerførte Emmaljunga 2012-vogner nå. :)

Mtp garanti/service er det godt å ha utsalget i "nabolaget" :)

Skrevet

Vi har bestillt vogn, da var jeg 21 uker... Jeg har tenkt som så at det er bedre og spre de store utgiftene på utstyr over flere mnd, enn og vente lenge og få en smell på slutten.. Fordi det føles "feil"...

Skrevet

Da slår jeg alle, med helt fersk positiv test tok det ikke mange dagene før det sto en Bugaboo i stua.. Skal sies at jeg venter nr. 3 og har vogndilla til tusen, så fant jeg et røverkkjøp på finn, og da klarte jeg ikke å holde meg :-) men den ble jo selfølgelig stuet vekk i boden :P

Skrevet

Fikk kjøpt veeeldig billig av en bekjent i uke 12. Står å venter på at mini skal komme. 27+2 i dag:-)

Skrevet

vi kjøpte i uke 23, men det var fordi vi kom over en god pris...

hvis ikke så ville vi nok ventet litt til.

men vi har forsøkt å ta alle de store utgiftene tidlig, så nå som vi er i uke 24 så har vi bare småtteri igjen, og da kan vi gå å kose oss med å kjøpe de siste tingene, og ha råd til å skeie ut litt om vi finner noe fint...

Skrevet

Vi kjøpte vogn når jeg var 20 uker på vei :) Kom over ett tilbud vi bare måtte slå til på. :D

Skrevet

Her er vogna i hus. Svigers kjøpte den på lørdag. Er bare 17 uker i dag, men har vært på 2 ul allerede, siste i uke 14. Så da håper jeg alt det går bra.

Føler at det er litt tidlig, men tar sjansen alikevel.

Skrevet

Kjøp vogn når DU vil kjøpe vogn. Må jo ha det uansett. Kjøpte selv l uke 27

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt vogn enda, er 27+5 i dag. Men lurer litt på om jeg må ta turen til Barnas Hus nå. hehe :) Har egentlig tenkt å vente å se om det blir noe salg etterhvert, vil ha Simo vogn. Men med termin i begynnelsen av november, blir det eventuelt tett på. Så ble litt usikker nå, for har jo planer om å kjøpe voksi pose også. hmmm.. :)

Skrevet

jeg har ikke kjøpt ennå men har sikla lenge på barnevogner inne på finn, for å skjekke hvilke typer som finnes, skal ha i februar så jeg må en vogn med gode hjul da det kan komme masse snø her.

Skrevet

Man kan ikke tenke på at man må vente med barnevogn pga man f.eks man er 17 uker på vei, og at det er tidlig.

Man ER gravid, og trenger barnevogn :)

Kan ikke gå rundt å tenke "tenk hvis"!!

Kjøp når du vil, og føler det er riktig mener jeg

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Hehe..med første mann kjøpte jeg von mellom uke 11-12 :) da var vogna på salg og jeg slo til.

Fikk jo panikk i etterkant, hva hvis noe gikk galt osv..

Nå derimot stresser jeg fordi jeg ikke har kjøpt/bestilt og termin om rett over 3 mnd.

Skrevet

Jeg tenkte å vente til uke 28 eller noe med å bestille, skal uansett ha en Emmaljunga 2013 modell så da er det jo ikke noe stress, må bare husket at det kan være 8 ukers leveringstid om den ikke er på lager.

Skrevet

Skal bestille vogn i morgen, en Emmaljunga CC 2013 modell ;) Regner med det er litt leveringstid, så greit å bare bestille. Er i uke 22 nå.

Skrevet

Kjøpte i uke 18. Da hadde jeg leita på finn.no i 2-3 uker allerede.

Dette er tredjemann, og vogn har vært kjøpt inn før UL med alle sammen :)

Skrevet

Her er voga komt i hus :) Er 23+5 i dag .

Skrevet

Min søster som og er gravid skal kjøpe Emmaljunga, og i butikken der hun har vært har de fødselsgaranti...Dvs skulle det skje noe vil man få pengene tilbake dersom vognen er blitt oppbevart slik hentet i butikken/ubrukt. Vi har vogna fra førstemann så blir ikke noe vognkjøp her før vi skal ha ny trille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...