Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har bæsja hos andre! (noen ganger Må man) jeg synes det er en uting pga lukt. En kamerat av mannen bæsjer hver bidige gang han er her! han tar seg god tid og det stinker! ærlig talt, kan han ikke vente til han kommer hjem? Jeg må innrømme at jeg synes han er ganske ekkel pga dette. Bæsjer dere borte, eller holder dere dere til dere kommer hjem?
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Holder meg ALLTID til jeg kommer hjem... Klarer så vidt å komme på do hvis jeg bor på hotell til og med
Audix78 Skrevet 8. august 2012 #3 Skrevet 8. august 2012 Herlig het, det må da være bedre at han går på do hos dere enn at han bæsjer på seg på vei hjem. Hvis du synes det stinker så forferdelig så invester i en duftfrisker da vel.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Frøken prippen;) Jeg bæsjer sjelden borte. Men ser ikke noe problem med at folk gjør det! Det er helt normalt å måtte på do? å det er ikke bra å holde seg lenge. Lukt.... Det går jo bort innen noen minutter. hallo.....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Min mening er at folk må få gå på do når de må. Ærlig talt, må man så må man, det er jo ikke noe man kan velge å gjøre eller ikke om det er virkelig ille. Men selvsagt, lager man en stinkbombe bør man kanskje lufte/starte vifta, vaske bort evt "rester" i do og lukke lokket (og døra) godt etter seg. Vi har alltid sånn dings i do som lager godlukt, samt en duftfrisker på toalettet, sånn at man begrenser skitlukta.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Seriøst? Alle bæsjer og så lenge man bæsjer der man skal (på do), så fatter jeg ikke at noen kan synes dette er ekkelt? Da er jo alle som bæsjer på ekle, dvs du også Ellers er jeg smart nok til å ikke holde meg om jeg ikke må, så er det et toalett tilgjengelig, så benyttes det, samme hvor jeg måtte være (hjemme, på besøk, på kjøpesenter, fly...).
☆☆☆ Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Holder meg stort sett til jeg kommer hjem både for stort og smått, men jeg skulle ønske jeg ikke var så sær på det. Gjester er velkommen til å bæsje på doen vår
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 MÅ jeg sÅ GJØR jeg SÅ enkelt. UnngÅr det helst men mÅ det ut sÅ er det bedre enn Å drite pÅ seg hehe...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har bæsja hos andre! (noen ganger Må man) jeg synes det er en uting pga lukt. En kamerat av mannen bæsjer hver bidige gang han er her! han tar seg god tid og det stinker! ærlig talt, kan han ikke vente til han kommer hjem? Jeg må innrømme at jeg synes han er ganske ekkel pga dette. Bæsjer dere borte, eller holder dere dere til dere kommer hjem? du kan da ikke være seriøs? Hehehehehe SELVFøLGELIG får folk lov å bæsje på doen vår!! Det eneste jeg forventer er at de trekker ned og fjerner bremsespor. Det er IKKE bra å holde seg og ikke alle klarer å holde seg. HErregud så sære folk og unaturlige folk har blitt!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Seriøst? Må man bæsje så må man bæsje... og det er faktisk HELT normalt! Alle gjør det. Hadde jeg skulle holde meg til jeg kom hjem hver gang, hadde det skjedd mange ulykker. Synes det er eklere, enn at andre bæsjer på doen vår. Herlighet! Snakk om å være prippen!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Jeg bæsjer aldri andre steder enn hjemme. Sliter med dette på ferie, og kan ofte få grusomme kramper i magen fordi kroppen har behov, men psyken min nekter. Jeg har ikke kontroll over det selv... Men jeg skulle mye heller vært typen som går på do når man må, og jeg har ingenting imot at folk bruker vår do! (men om folk ikke vet hva dobørsten brukes til, og forlater badet grisete, da blir jeg både kvalm og sur!)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Du får ta det som et kompliment :-) Han trives hos dere - og slapper av sånn at det ikke er et problem å gå på do hos der, he he :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #13 Skrevet 8. august 2012 Selvfølgelig går jeg på do når jeg må.. Det er litt ubehagelig, kanskje, men jeg gjør det likevel.. Og jeg blir ikke sur hvis noen bæsjer på min do... Så lenge det er oppi doen, har jeg ingenting å klage på..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. august 2012 #14 Skrevet 8. august 2012 Herlighet. Noen har det faktisk sånn at må de bæsje så må de bæsje og det nytter ikke å holde seg samme hvor mye man prøver. Det er jo en helt naturlig ting da. Doen er da vel til for å bæsjes i eller?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #15 Skrevet 8. august 2012 Avføring, promp og tissing er faktisk noe alle gjør. Og stort sett i samme mengde De aller fleste har lært at slikt gjør man når man sitter på doskåla, og da treffer ca nedi der det er vann. Men noen fiser slipper seg selv ut, uten at man kan gjøre noe med det. "Listende" fis lukter mer enn brakere, som regel Alle har omtrentlig samme mengde tarmgass som må ut hver dag, selv om mange later som om de aldri fiser. Avføring kommer litt an på mengden mat, og urinmengden kommer an på inntak av vann og annen flytende føde Og det er ikke bra å holde seg, hverken når det kommer til tiss eller bæsj. Hva er problemet? At det lukter? Ja, avføring lukter. Tror du at din lukter roser? Hva er grunnen til at du aldri gjør det andre steder? Redd for at noen skal finne ut at du kun er et normalt menneske som faktisk må bæsje? HOHOHO.... GLED deg til du blir voksen nok til å forstå at slikt er normalt for alle
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #16 Skrevet 8. august 2012 Avføring, promp og tissing er faktisk noe alle gjør. Og stort sett i samme mengde De aller fleste har lært at slikt gjør man når man sitter på doskåla, og da treffer ca nedi der det er vann. Men noen fiser slipper seg selv ut, uten at man kan gjøre noe med det. "Listende" fis lukter mer enn brakere, som regel Alle har omtrentlig samme mengde tarmgass som må ut hver dag, selv om mange later som om de aldri fiser. Avføring kommer litt an på mengden mat, og urinmengden kommer an på inntak av vann og annen flytende føde Og det er ikke bra å holde seg, hverken når det kommer til tiss eller bæsj. Hva er problemet? At det lukter? Ja, avføring lukter. Tror du at din lukter roser? Hva er grunnen til at du aldri gjør det andre steder? Redd for at noen skal finne ut at du kun er et normalt menneske som faktisk må bæsje? HOHOHO.... GLED deg til du blir voksen nok til å forstå at slikt er normalt for alle
Dini Skrevet 8. august 2012 #17 Skrevet 8. august 2012 Greit nok om det gjøres, men jeg har selv opplevd at ei venninne ikke vasket toalettet etter seg, så når jeg gikk på do var det fullt av bremsespor i do. Ikke akkurat en do man vil sette seg på med det første.. Må man, så må man..Men vask do og bruk evnt godlukt etterpå.
Fuglefrø Skrevet 8. august 2012 #18 Skrevet 8. august 2012 Må man så må man, greit nok det. Men skjønner at du reagerer hvis han gjør det hver gang han kommer, og virkelig slår seg til der. Da virker det ikke helt tilfeldig. Kanskje han prøver å kutte ned på dopapirforbruket hjemme? Lol... )
CaptainHindsight Skrevet 8. august 2012 #19 Skrevet 8. august 2012 Jeg bryr meg ikke om at folk bæsjer hos oss, selv om jeg aldri kunne gjort det samme selv, men jeg må innrømme jeg gråter litt inni meg hver gang faren min låner doen her... Jeg aner ikke hva han spiser, men de lydene og luktene unner jeg ikke engang min verste fiende. Etter han drar må vi løpe inn mens vi holder oss for nesen (Ellers brekker jeg meg!) og dra opp vinduet. Hehe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #20 Skrevet 8. august 2012 Jeg bæsjer aldri noe annet sted enn hjemme. Enkelt og greit! På ferie kan selvsagt dette by på problemer. Som regel bor vi for oss selv når vi er bortreist, og da går det greit. Skulle vi derimot dele bad med noen, så er det et enormt problem og jeg står gjerne opp på natta for å gå sånn skikkelig på do. Evt venter til alle andre har sovnet før jeg bæsjer. Om jeg bare er vekkreist en helg eller 4-5 dager, så går det som regel greit å holde seg. Blir det en uke eller mer må jeg gjerne sitte oppe en natt. Haha. Jeg tisser heller ikke på offentlige toaletter, med mindre det er total krise, men det er det svært sjeldent. Har ingen problemer med å holde meg i lengre perioder. Men poenget her da, er at dette er MITT problem. Jeg er slik og jeg VET at jeg er rar. Det er jo psyken min, folk flest er jo ikke slik. Jeg er forresten voksen altså, så jeg blir nok aldri å vokse dette av meg. Jeg lever fint med det og det gjør jeg med andre sine vaner også. Kom gjerne på besøk og bruk for all del doen dersom du behøver! Kunne aldri reagert på det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #21 Skrevet 8. august 2012 Må man så må man, greit nok det. Men skjønner at du reagerer hvis han gjør det hver gang han kommer, og virkelig slår seg til der. Da virker det ikke helt tilfeldig. Kanskje han prøver å kutte ned på dopapirforbruket hjemme? Lol... ) Eller han kan være svært regelmessig? Hvis han alltid er på besøk på kveldstid foreksempel kan det jo være at mannen alltid bæsjer hver kveld mellom 7 og 9. Sønnen her i huset bæsjer alltid ca klokken 8, morgen og kveld.
Fuglefrø Skrevet 8. august 2012 #22 Skrevet 8. august 2012 Det er godt mulig... Det er litt spesielt uansett, synes nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #23 Skrevet 8. august 2012 Det er godt mulig... Det er litt spesielt uansett, synes nå jeg da. Hva er spesielt? At man bæsjer når man må, om man så er borte? Eller at man er ekstremt regelmessig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. august 2012 #24 Skrevet 8. august 2012 Jeg bæsjer ikke borte. Hvis jeg noensinne gjør det så er det akutt! Og da har jeg vondt i magen, og det er ikke hyggelig å stå på utsiden av døra, for å si det sånn. Jeg klarer ikke å bæsje om ungane er på utsida engang....Og på do hos svigers? ågubbevaremegvæl.... Jeg holder meg ei uke
Gjest Miryks Skrevet 8. august 2012 #25 Skrevet 8. august 2012 Jeg bryr meg ikke om jeg bæsjer, det er lyden når driten treffer vannet som gjør at jeg helst ikke bæsjer borte. Jeg innbiller meg at den høres gjennom betongvegger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå