maoi Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Jeg er nå i uke 30, og lurer veldig på hvordan kynnere skal kjennes ut?? Har jo kjent at magen på en måte strammer seg av og til, men har ikke hatt noe smerte eller ubehag i forb med dette. Gikk lang tur idag, hvor det stakk veldig på venstre side i over 1/2time. Kan det være kynnere?
Drammensjente Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Ja magen stammer seg og blir knallhard ved kynnere. Ikke like ubehagelig hver gang, men noen ganger strammer det helt opp i halsen hvis jeg ligger på sofaen e.l. Stikkingen kan være noe annet. Luftsmerter?
maoi Skrevet 8. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2012 Takk for svar:-) tror kansje det kan ha vert sting... Har ikke hatt en eneste vond kynner, men det skal jeg vel bare være glad for:-)
Mini09&Lille12 Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Kynnere er at magen strammer seg, skal ikke være ubehagelig egentlig, men kan jo forekomme. Jeg får hjertebank, høy puls og heteslag innimellom også når de kommer. Bare sånn at du ikke blir redd da. Er helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå