Gå til innhold

Kan jeg insemineres i samme syklus som laparaskopi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg er noe til hjelp, men jeg ville nok droppet insemineringen i september. Jeg husker at jeg var veldig følsom i underlivet et par uker etter lapraskopien. i tillegg til jeg var veldig uvel i over en uke etter på. Det gikk mange uker før jeg orket å ha sex ol etter på :-)

Nå vet jeg ikke helt hva som gjøres under en lapraskopi, men hadde selv en hysteroskopi hvor de brant vekk en utvekst inni livmoren. Fikk da beskjed om at jeg måtte stå over 2 sykluser pga infeksjonsfaren. Så hadde nok instilt meg på at det ikke blir noen inseminering i september..

Takk for svat. Ok. Jeg skal i utgangspunktet bare gjøre en diagnostisk laparoskopi. Men det er klart, hvis de finner noe feil er det kanskje ikke mulig med inseminering i det hele tatt.

Vizzy, kunne du jobbe dagen etterpå? Eller skal jeg innstille meg på sykemelding mange dager?

Takk for svat. Ok. Jeg skal i utgangspunktet bare gjøre en diagnostisk laparoskopi. Men det er klart, hvis de finner noe feil er det kanskje ikke mulig med inseminering i det hele tatt. Vizzy, kunne du jobbe dagen etterpå? Eller skal jeg innstille meg på sykemelding mange dager?
Jeg var sykmeldt 3 dager etter på. Var veldig øm i mageregionen og følte meg som en krøppling på grunn av det. Var kvalm en uke i etter kant så det var slitsomt å være på jobb de første dagene etter sykmeldingen gikk ut. Tror det var pga narkosen. Man man reagerer jo forskjellig. Kan jo være du føler deg raskere pigg igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...