Gå til innhold

Hva spiser dere i løpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Prøve å spise sunt og riktig nå som jeg har en liten en i magen.. men problemet mitt er at jeg har veldig liten matlyst. er nå i uke 24 og etter å ha kastet opp fra uke 9-20 føler jeg matlysten ikke har kommet tilbake..

Noen som har noen gode sunne tips til måltider?

Lest at man skal ha i seg ca.2300-2400 kcal når man er i 2.trimester.. jeg føler jeg ligger langt under dette

Fortsetter under...

Frokost: 3 brødskiver, 1 glass melk,1 kopp te, et glass biola og en yoghurt.

Lunsj: mere brød ;) Frukt

Middag: Variert fisk,kylling o.l

Kveldsmat: mere brød eller frokostblanding

Innimellom her så spiser jeg frukt,grønnsaker, noen ganger litt sushi og egentlig det jeg finner av mat her i huset. Er i uke 26 og er sulten hele tiden da.

Frokost: 2 brødskiver, 3 knekkebrød eller en porsjon havregrøt

Lunch: Salat eller varmmat (kommer an på hva som er i kantina)

Mellommåltid: Et par knekkebrød og en frukt/bær e.l.

Middag: Kjøtt, fisk, pasta e.l.

Kveldsmat spiser jeg sjeldent siden vi vanligvis spiser middag i halv sju tiden. Går og knasker litt frukt etc gjennom dagen, da dette er lett tilgjengelig på jobb.

Hyperemesis her også, så her er jeg fornøyd bare jeg holder på litt av maten. Men prøver meg på en loffskive ett par ganger i løpet av dagen, også pittelitt middag. Er langt under det jeg burde, men fremdeles langt over det jeg fikk i meg for bare 2 uker siden.

Har værtfall sluttet å gått ned i vekt nå og har holdt meg stabilt på minus 10 kg i 1.5 uke nå.:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...