Gå til innhold

Så mange graviditetssymptomer, men borte nå:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, de hormonene herjer med oss! Griner for det minste om dagen jeg også, men mulig prøvingen har satt i gang noen prosesser som påvirker i den retning. Velger å tro det;) Masser med lykke til for oss i september!!! Fra 25 august skal det prøves iherdig her:-D Klaffer det denne gangen, har jeg i følge eggløsningskalkulatoren termin på bryllupsdatoen vår....DET må da bety noe;)

Er sikkert normalt det og! :) Synst ingenting er normalt ELLER unormalt for tiden jeg.. Jeg har gått over IKM 8 dager nå. Men tror du de 10 testene jeg har tatt er positive? NEI! :/ Håper det ordner seg for oss! :)

Hadde det slik på samme måte forje mnd. Jeg gikk 1,5 uke over med mensen, og hadde mange svakt positive graviditetstester, men de ble ikke sterkere, og den digitale var negativ. Hos legen var den også negativ. Men jeg hadde HCG nivå på 5 i blodet, som er fryktelig lite.... men billigtestene slo ut på dette alikavell. Har hørt om slik kjemisk graviditet, hvor egget bare streifer veggen, i stede for å feste seg, og kroppen "tror" den er gravid, og en liten dose HCG produseres. Når dette skjer kan også mensen komme senere.. Veldig irriterende når man prøver å bli gravid, for å ikke snakke om alle kostnadene med tester, og alle tankene, fra og til, er man gravid eller er man ikke det..... FORFERDELIG!!!!!

Masse lykke til for Østfold-80 og vilhabolle :) Jeg venter bare på EL i disse dager, og håper veldig på positive tester i begynnelsen av september! blir spennende å se om det blir positive tester hos dere :)

masse lykke til i mellomtiden :) Håper å hØre fra dere :)

Er sikkert normalt det og! :) Synst ingenting er normalt ELLER unormalt for tiden jeg.. Jeg har gått over IKM 8 dager nå. Men tror du de 10 testene jeg har tatt er positive? NEI! :/ Håper det ordner seg for oss! :)
Hadde det slik på samme måte forje mnd. Jeg gikk 1,5 uke over med mensen, og hadde mange svakt positive graviditetstester, men de ble ikke sterkere, og den digitale var negativ. Hos legen var den også negativ. Men jeg hadde HCG nivå på 5 i blodet, som er fryktelig lite.... men billigtestene slo ut på dette alikavell. Har hørt om slik kjemisk graviditet, hvor egget bare streifer veggen, i stede for å feste seg, og kroppen "tror" den er gravid, og en liten dose HCG produseres. Når dette skjer kan også mensen komme senere.. Veldig irriterende når man prøver å bli gravid, for å ikke snakke om alle kostnadene med tester, og alle tankene, fra og til, er man gravid eller er man ikke det..... FORFERDELIG!!!!!

Det må være for j... frustrerende, uten tvil. Da har man virkelig begynt å tro og håpe for alvor. Har to tester fra rfsu liggende klare, håper ikke de kan vise en ev, kjemisk graviditet. De digitale er så svinedyre også, men er billigere i Sverige. Jeg bor på grensa, og vurderer å kjøpe med noen ekstra derifra på neste handletur;) MASSE LYKKE TIL med positive tester i september!!!

Nå er bidronninggele, betakaroten og rosenrot innkjøpt. :-D Begynte å bruke det i går;) Fram til da, har jeg nøyd meg med mulitvitamin og folat, men har hørt at særlig bidronninggele kan øke fruktbarheten. Disse naturmedisinene, skal kun tas dagene før eggløsning, og ikke etter i tilfelle man har blitt gravid, for sikkerhets skyld ift. om det kan skade fosteret. Spennende!!!:)

Annonse

Ja det er veldig frustrerende! Man vet liksom aldri om man er gravid eller ikke. All ventingen for å få vite til vanlig er jo ekstrem lang (føles det som)...

Men i dag fikk jeg smilefjes på EL-testn :) så nå er det bare å krysse fingrene på nytt igjen :) :)

hva med dere?? bruker dere EL-test?

Bruker el-test nå ja, men klaffer det ikke denne måneden, bruker jeg ikke mer penger på det. Da bruker vi metoden "ha sex minst annenhver dag i eggløsningsperioden". Starter uansett utslag på el-tester til lørdan og avslutter på torsdag uka etter:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...