Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vi har hatt sex får jeg rielignene smerter som strekker seg ned til lårene,rygg og mensensmerter. Det kan holde på hele natten og utover neste dag. Dette er ikke ikke særlig behagelig. Noen flere som har opplevd dette. Vet ikke om jeg tørr å ha sex igjen. Redd for å slite ut livmoren før fødsel eller tror dere det kan være modningsrier. Dette er 3 barnet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare på det du spør om... Men jeg kan si at vi har prøvd å ha mye sex for å få noe til å skje her, og jeg er på overtidsdag 6 her. Men her skjer det ikke noe når vi har sex, og det er ingen tegn på fødsel med det første. Så jeg vil tro at det er modning du kjenner, hadde vært overlykkelig om jeg hadde hatt noe som helst effekt av noe som helst. Men som sagt jeg vet ikke ...

Skrevet

håper det er modning. Men er ganske plagsomt å ligge våken store deler av natten pga kynnere/rier hvis det ikke hjelper.

Plutselig så våkner du en natt der riene er i full sving.

Slik har det vært med mine andre, Ingen forvarsel.

Skrevet

Å ha sex er nok det beste rådet for å få fødselen i gang. Sæden inneholder et slags stoff som modner livmoren.

Da jeg fikk nr hadde vi sex 21juli, 22juli starter riene, og veslegutt ble født på termin 23juli ;-) Så peis på!!:-)

Skrevet

Nummer 1 skulle det stå :-P

Skrevet

Jeg har født 3 unger uten at jeg tror sex er greia. Fødslene startet av seg selv plutselig.

Tror at hvis sex fører til kynnere som holder deg våken hele natten så er det bedre å la kroppen slappe av. De sier jo at når kroppen er klar så starter fødselen, altså mett og uthvilt.

Kunne sikkert ha funnet gode unnskyldninger for at fødslene startet når de startet, men tror de hadde begynt da uansett.

Så foreksempel en veldig spennende film da jeg ventet nr. 3. Var livredd, spent osv. 2 timer etterpå startet fødsel. Men vi aldri påstå det er filmen sin ære ;-)

Skrevet
Jeg har født 3 unger uten at jeg tror sex er greia. Fødslene startet av seg selv plutselig. Tror at hvis sex fører til kynnere som holder deg våken hele natten så er det bedre å la kroppen slappe av. De sier jo at når kroppen er klar så starter fødselen, altså mett og uthvilt. Kunne sikkert ha funnet gode unnskyldninger for at fødslene startet når de startet, men tror de hadde begynt da uansett. Så foreksempel en veldig spennende film da jeg ventet nr. 3. Var livredd, spent osv. 2 timer etterpå startet fødsel. Men vi aldri påstå det er filmen sin ære ;-)

Ja er nok litt enig med deg der. Men det er bare den lille "hvis" den hjelper.

Men hvordan var fødselen din 3 gang. er litt nervøs for det blir en luring.

Barna mine er 4 og 2 år så er jo ikke så lenge siden sist.

Skrevet

Min 3 fødsel var en drømmefødsel da den først begynte. Men var mye maserier, kynnere og flere morgener jeg trodde fødselen var i gang.

Hadde kjent noen små tak i magen i løpet av dagen. Ingen i nærheten av vondt. Om kvelden i halv elvetiden begynte det å dabbe av så dro med mannen på kjapp gåtur rett opp en bakke ved der vi bodde. Da vi kom hjem tok det seg opp, slimproppen gikk og vi dro på føden. 3 timer seinere tok jeg i mot mitt 3 barn.

Mye bedre enn 2 fødsel som kun tok 2 timer. Fødte nr. 2 halvannet år tidligere.

Håper du kan få en like flott 3 fødsel. Jeg håper 4 er akkurat likedan :-)

Skrevet
Min 3 fødsel var en drømmefødsel da den først begynte. Men var mye maserier, kynnere og flere morgener jeg trodde fødselen var i gang. Hadde kjent noen små tak i magen i løpet av dagen. Ingen i nærheten av vondt. Om kvelden i halv elvetiden begynte det å dabbe av så dro med mannen på kjapp gåtur rett opp en bakke ved der vi bodde. Da vi kom hjem tok det seg opp, slimproppen gikk og vi dro på føden. 3 timer seinere tok jeg i mot mitt 3 barn. Mye bedre enn 2 fødsel som kun tok 2 timer. Fødte nr. 2 halvannet år tidligere. Håper du kan få en like flott 3 fødsel. Jeg håper 4 er akkurat likedan :-)

Takk for svar :)

å det var godt å høre. Har det sånn jeg og masse vonde kynnere løs i magen i over lengre tid nå.. Det tar seg liksom aldri opp.Men nå er jeg 3 dager på overtid så er ikke lenge igjen nå. Men da er det håp i alle fall. Har nesten bare hørt negativt :):)

Da håper jeg det går like fint for din del med 4 mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...