Lille♥mitt Skrevet 10. august 2012 #76 Skrevet 10. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten. Hehe, de jeg har vært med har vært jomfruer, og det kan man merke for å si det slik. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort tid på mannfolk som lyver om ting som egentlig ikke betyr noe. Hahaha.. en man kan ha sex med 500 forskjellige damer og fortsatt være like dårlig i senga
CaptainHindsight Skrevet 10. august 2012 #77 Skrevet 10. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten. Hehe, de jeg har vært med har vært jomfruer, og det kan man merke for å si det slik. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort tid på mannfolk som lyver om ting som egentlig ikke betyr noe. Så du har bare vært sammen med jomfruer selv om du selv ikke var det... Hahaha, dobbeltmoral eller? Og nei, man merker ikke at en mann er jomfru. Mange menn bruker månedsvis/årevis på å bli gode i senga, noen blir aldri det. Mens andre igjen er "guder" fra første forsøk. Du virker veldig ung og naiv... Skjebnen ville det slik ja, betyr ikke at jeg er dobbeltmoralsk. Mannen min var på grunn av skader på penis jomfru da jeg møtte han. At han ikke har kunne hatt sex, selv om han har villet er temmelig opplagt. (Han sier forresten selv han aldri kunne ha hatt sex utenfor et forhold, noe som gjør at han også aldri hadde hatt munnsex og den slags.) Og jo, man kan merke at en mann er jomfru på måten de beveger seg på de første gangene. Uansett så er det uviktig. Skjønner ikke hvorfor du henger deg så opp i dette. Liker å tro jeg er ung, ja, men naiv er jeg neppe. Ikke vær så hissig da
CaptainHindsight Skrevet 10. august 2012 #78 Skrevet 10. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten. Hehe, de jeg har vært med har vært jomfruer, og det kan man merke for å si det slik. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort tid på mannfolk som lyver om ting som egentlig ikke betyr noe. Hahaha.. en man kan ha sex med 500 forskjellige damer og fortsatt være like dårlig i senga Det er jeg klar over. Men jeg er også klar over hvordan er jomfru "oppfører seg" og det er noen tegn som "avslører" dem, bla hvordan de beveger hoftene de første gangene før de får teken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå