Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #51 Skrevet 8. august 2012 NEI, så lenge det ikke skjer med en ny mann hver helg:/ Og at vedkommende ikke drikker seg rava full.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #52 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor... jaja, hva kan man si... jeg sa jeg var UNG mor ikke tennåringmor... desuten var jeg gift og møtte ikke mannen min på fest... og nei vi er nok ikke skilt om 10 år heller ps bor i oslo og det er utrolig hva folk vet... er ikke så stort som folk liker å tro... men jeg ville bare si min mening også og det er da fult lov. se jeg svarer ikke anonymt heller Haha, ikke møtt ham på fest? Hvilken faens rolle spiller det? Min beste venninne møtte mannen på byen, var tiltenkt om ONS, men de er gift på 15. året. Hun hadde i tillegg et barn fra før, siden barnefar valgte å stikke av med en 19-åring da hun ble gravid og drite i henne og barnet. Var mannen din jomfru da han møtte deg? Var DU det ? Ikke det nei? Da er det FLAKS som ikke gjorde at du ble gravid før du var gift. For ingen prevensjon er 100% sikker.
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #53 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt. Ja det er sant, men nå er ikke alle menn slik heller da... noen menn vet hva klasse betyr, og det er nok av hor blandt menn også! men likestillingen er nok ikke fulstendig og det vil den aldri bli for mann er en mann og kvinne er en kvinne samme om mannen sitter hjemme og kona jobber eller hva... Gratulerer med dagens mest trangsynte svar. Det kan jo kun tolkes som at menn kan få holde på som de vil, mens vi må være dydige.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #54 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt. Ja det er sant, men nå er ikke alle menn slik heller da... noen menn vet hva klasse betyr, og det er nok av hor blandt menn også! men likestillingen er nok ikke fulstendig og det vil den aldri bli for mann er en mann og kvinne er en kvinne samme om mannen sitter hjemme og kona jobber eller hva... Ja, fordi sånne som du støtter opp under de syke holdningene til kvinners seksualitet. Du mener sikkert at hvis en kvinner ikke finner en mann som vil gifte seg, så bør hun leve i cølibat og dø som jomfru? Og ikke har rett til å få barn?
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #55 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt. Vet du, jeg syns menn som henger over kvinner på byen mens de flexer musklene sine og strør om seg med kleine komplimenter er skikkelig usexy. Og at det er akkurat like teit å være voksen mann og kline på byen som for kvinner. DET er en helt annen sak! Poenget er at kvinnen som kliner eller ligger med en hun nettopp har møtt dømmes så uendelig mye hardere enn mannen også av oss kvinner. Hvorfor er det sånn?
dds Skrevet 8. august 2012 #56 Skrevet 8. august 2012 og mammaen din oppdro deg for å kline med fremmede menn i fylla? :S tror neppe det... Mine foreldre oppdro meg til å nyte livet og være ung mens jeg kan. Jeg kliner forøverig ikke med menn på byen skrev jeg sytes det er litt harry, men finner heller et skjermet sted å kliner litt. Men jeg kliner ikke med nye menn hver helg slettes ikke, er ikke ute hver helg, men om jeg hadde gjort det hadde jeg virkelig ikke skammet meg. Det e rnoe jeg står fullt og helt for. Men nå gidder jeg ikke skrive mer, sagt og svart på det jeg ønsker. Men jeg syntes du virker dum, og jeg er ikke så begeistret for å skrive med dumme mennesker. Respekterer at vi har ulike meninger altså for å undestreke det, sier bare jeg syntes du virker dum, altså lite opplyst med ditt enorme behov for å være "classy" som du sier, skal ikke spekulerer i ditt enorme behov for å være det. jaja du spurte jeg svarte, ordet horete brukte du selv... så vet ikke hvorfor du tar deg nær av det... kanskje dette var ikke det svaret du ventet deg for det beklager jeg, men det er min mening... og dum? virkelig? nei, jeg drar jeg også... du får ha en fortsatt fin kveld
dds Skrevet 8. august 2012 #57 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor... jaja, hva kan man si... jeg sa jeg var UNG mor ikke tennåringmor... desuten var jeg gift og møtte ikke mannen min på fest... og nei vi er nok ikke skilt om 10 år heller ps bor i oslo og det er utrolig hva folk vet... er ikke så stort som folk liker å tro... men jeg ville bare si min mening også og det er da fult lov. se jeg svarer ikke anonymt heller Haha, ikke møtt ham på fest? Hvilken faens rolle spiller det? Min beste venninne møtte mannen på byen, var tiltenkt om ONS, men de er gift på 15. året. Hun hadde i tillegg et barn fra før, siden barnefar valgte å stikke av med en 19-åring da hun ble gravid og drite i henne og barnet. Var mannen din jomfru da han møtte deg? Var DU det ? Ikke det nei? Da er det FLAKS som ikke gjorde at du ble gravid før du var gift. For ingen prevensjon er 100% sikker. sa jeg nei kanskje?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #58 Skrevet 8. august 2012 og mammaen din oppdro deg for å kline med fremmede menn i fylla? :S tror neppe det... Mine foreldre oppdro meg til å nyte livet og være ung mens jeg kan. Jeg kliner forøverig ikke med menn på byen skrev jeg sytes det er litt harry, men finner heller et skjermet sted å kliner litt. Men jeg kliner ikke med nye menn hver helg slettes ikke, er ikke ute hver helg, men om jeg hadde gjort det hadde jeg virkelig ikke skammet meg. Det e rnoe jeg står fullt og helt for. Men nå gidder jeg ikke skrive mer, sagt og svart på det jeg ønsker. Men jeg syntes du virker dum, og jeg er ikke så begeistret for å skrive med dumme mennesker. Respekterer at vi har ulike meninger altså for å undestreke det, sier bare jeg syntes du virker dum, altså lite opplyst med ditt enorme behov for å være "classy" som du sier, skal ikke spekulerer i ditt enorme behov for å være det. jaja du spurte jeg svarte, ordet horete brukte du selv... så vet ikke hvorfor du tar deg nær av det... kanskje dette var ikke det svaret du ventet deg for det beklager jeg, men det er min mening... og dum? virkelig? nei, jeg drar jeg også... du får ha en fortsatt fin kveld Hvis du hadde sex før ekteskapet med andre enn din mann, men hadde så råflaks at graviditeten lot vente på seg til du ble gift, hvordan kan du rakke ned på andre da? Og at man er gift betyr ikke at man aldri blir skilt. Du vet, før i tiden var man ikke lykkeligere. Kvinner hadde ikke jobb, så de MåTTE bli i forhold til tross for fysisk og psykisk vold, utroskap osv. Hadde du blitt hos mannen din hvis han plutselig ble utro eller begynte å slå eller mobbe deg? Fordi "man skal være anstendig når man har barn"?
Gjest yrild Skrevet 8. august 2012 #59 Skrevet 8. august 2012 Det er nesten slik at jeg ønsker at dere middelalderske dømmende kvinner får smake egen medisin, etter at mennene deres har gått fra dere... Kjenner jeg blir rasende faktisk! Det er da for søren ikke noe galt med at to voksne, frie og franke mennesker kysser!!??
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #60 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #61 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel.. De fleste menn blir ikke stemplet. De fleste menn får ikke spørsmål fra kompisene om hvor mange damer de har høvlet over, for å så få slengt "horebukk" etter seg hvis antallet overstiger EN. Og jo, dds ser ned på dem som ikke har "dannelse" og har barn/kysser noen uten å være gift.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #62 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel.. Forstår at du ikke ser ned. Men dds ser ned på mennesker som kysser annet enn for forspill til reproduksjon. Hun har jo skrevet det selv at hun ser ned på single mennesker som kysser, men at du ikke gjør det er flott. Og at du har en ulik mening en meg er selvsagt også helt greit. Trangsynt og idiotisk, men greit
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #63 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel.. Hvis du faktisk mener at det er "likhet for loven" mellom menn og kvinner når det kommer til slike ting, så skjønner jeg nesten ikke i hvilket miljø du vanker. En mann slipper så og si alltid lettere unna en en kvinne og kvinner er i stor grad med på å bygge opp under dette.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #64 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel.. Forstår at du ikke ser ned. Men dds ser ned på mennesker som kysser annet enn for forspill til reproduksjon. Hun har jo skrevet det selv at hun ser ned på single mennesker som kysser, men at du ikke gjør det er flott. Og at du har en ulik mening en meg er selvsagt også helt greit. Trangsynt og idiotisk, men greit Voksent at du sier at andres meninger er idiotiske. Men du føler deg vel truffet kan jeg tenke meg...
CaptainHindsight Skrevet 8. august 2012 #65 Skrevet 8. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #66 Skrevet 8. august 2012 Er det ingen her som forstår, at selv om man synes at slike ting er billig, så er det ingen, hvertfall ikke jeg, som hverken ser ned på andre eller noe slikt. Jeg kan godt mene at en person var billig der og da, men allikevel ha respekt for denne personen og synes at det er en super jente/mann... Ikke aner jeg heller hvor dere har fått så bastante holdninger på at menn kan gjøre hva han vil uten å bli stemplet.. Her jeg kommer fra så har menn alltid fått like mye stempel som "mannehore" eller billig når han viser slik oppførsel.. Forstår at du ikke ser ned. Men dds ser ned på mennesker som kysser annet enn for forspill til reproduksjon. Hun har jo skrevet det selv at hun ser ned på single mennesker som kysser, men at du ikke gjør det er flott. Og at du har en ulik mening en meg er selvsagt også helt greit. Trangsynt og idiotisk, men greit Voksent at du sier at andres meninger er idiotiske. Men du føler deg vel truffet kan jeg tenke meg... Nei ikke truffet, jeg står jo for det jeg gjør og er jo veldig åpen og at jeg er glad i menn. Men syntes det er idiotisk å kalle jenter som er single som kysser single menn for billige. Kalte meningen idiotisk ikke personen...
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #67 Skrevet 8. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann.
CaptainHindsight Skrevet 8. august 2012 #68 Skrevet 8. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet.
Gjest Miryks Skrevet 8. august 2012 #70 Skrevet 8. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Agreed!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2012 #71 Skrevet 9. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten.
CaptainHindsight Skrevet 10. august 2012 #72 Skrevet 10. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten. Hehe, de jeg har vært med har vært jomfruer, og det kan man merke for å si det slik. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort tid på mannfolk som lyver om ting som egentlig ikke betyr noe.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. august 2012 #73 Skrevet 10. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Fantastisk! Akkurat nå sitter jeg med haka i bordet og er litt usikker på om du faktisk er seriøs..Dette er 2012, den holdningen der hørte til for minst åtti år siden.. Det er litt drøyt å indirekte kalle single mødre dårlige rollemodeller om de kysser en mann på byen. Jeg som håpet sånne holdninger var borte snart, men er jo at folk elsker å holde dem i live. HI, kyssing og klining ser jeg ikke problemet med, man trenger kanskje ikke ha sex på bardisken da.
Gjest Visten Skrevet 10. august 2012 #74 Skrevet 10. august 2012 Å være ei hore er jo slang, skal ikke nødvendigvis tolkes sÅ bokstavlig at det mÅ dreie seg om en person som selger sex. NÅr det er sagt synes jeg uttrykket var oppbrukt etter 90 tallet (da jeg var ung ), da var jo hore et skjellsord som ble brukt om stort sett alle jenter som hadde sex uten Å være i et forhold (og ogsÅ om jenter som ikke engang hadde sex, men bare generelt var dÅrlig likt) Tror du kan ta det med ro HI, du er ingen hore fordi du kliner med folk pÅ byen. NÅ mener jeg forresten oppriktig at bÅde kvinner og menn kan være 'laus' (løse, løsaktige) selv om mange her sikkert ikke er enige med meg. (Det sier jeg forresten bare fordi det diskuteres "billig" i trÅden - mener ikke at du er løs heller fordi du kliner med noen pÅ byen HI!) Er sikkert fler som kjenner det uttrykket. Jeg har vært rimelig laus pÅ mine yngre dager, men det gikk jammen meg bra med meg ogsÅ. Heldigvis
Anonym bruker Skrevet 10. august 2012 #75 Skrevet 10. august 2012 Her er det tydelig at man ikke kan si sin egen personlige mening uten å bli angrepet. Det jeg lurer på er hvorfor det er helt greit å si til folk at de er pripne, gammeldagse, osv, mens det tydeligvis er HELT ULOVLIG å føle det andre veien rundt? Jeg ser på sex og kyssing som noe mellom to som er glad i hverandre. JEG er stolt og glad for at jeg kan telle antall sexpartnere på en hånd. JEG kunne ikke dratt på byen og klint med fremmende mennesker eller hatt one night stands, for det hadde fått meg til å følt meg skitten og billig. Det er mine personlige tanker og følelser, og det betyr ikke at jeg dømmer eller ser ned på dem som handler annerledes, selv om det for MEG blir helt feil. Du snakker om to forskjellige ting. Det er helt greit å ha en personlig mening om det aller meste og å si at man synes noe er feil eller umoralsk. Det er derimot ikke greit å kalle andre billig og horete fordi de gjør andre valg enn en selv. Det er heller ikke greit å ha andre standarder for hva som kan "tillates" seksuelt basert på om man er kvinne eller mann. Man kan syntes en handling er billig, uten at man syns personen som utfører handlingen er billig, noe som er hva HI spør om. Jeg skiller heller ikke mellom kvinner og menn når det gjelder hva jeg personlig syns er "billig". Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa Folk får gjøre hva de vil, men la nå folk ha meningene sine. Man er ikke prippen eller hore fordi man tar andre valg her i livet. "Derfor har jeg aldri vært sammen med en mann som er løs i trusa" Tror du VIRKELIG at de fleste menn forteller hvor mange sexpartnere de har hatt? De fleste pynter på sannheten. Hehe, de jeg har vært med har vært jomfruer, og det kan man merke for å si det slik. Dessuten gidder jeg ikke kaste bort tid på mannfolk som lyver om ting som egentlig ikke betyr noe. Så du har bare vært sammen med jomfruer selv om du selv ikke var det... Hahaha, dobbeltmoral eller? Og nei, man merker ikke at en mann er jomfru. Mange menn bruker månedsvis/årevis på å bli gode i senga, noen blir aldri det. Mens andre igjen er "guder" fra første forsøk. Du virker veldig ung og naiv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå