Lille♥mitt Skrevet 8. august 2012 #26 Skrevet 8. august 2012 Nei det er da alldeles ikke horete! Med mindre du tar betalt! Og de damene som sitter oppå sin høye hest og føler seg så mye bedre enn alle andre, fordi de er så heldig å ha en mann (som etter stor sannsynlighet er utro mot de uten at de vet det), kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #27 Skrevet 8. august 2012 Takk for svar jenter, godt å se at det ikke bare er jeg som rynker på nesa av å bli kaldt "hore". Ikke alltid like greit med disse eksene. HI Der har du vel egentlig svaret selv, det er altså eksen din som kaller deg hore fordi du kliner. Han er sjalu og finnes ikke objektiv! Selvsagt vet jeg at han er sjalu fordi jeg tilfeldigvis kysset med en annen mann på byen forrige helg, men alike vell så tar jeg meg nær av at han kaller meg en hore og lurte egentlig på hva synspunkter på det var. Her har jeg jo fått masse svar, og det setter jeg pris på HI
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #28 Skrevet 8. august 2012 Igjen - jo, i mitt syn så er det små billig. fordi jeg synes det er en intim ting man skal dele med en man er glad i, ikke fremmede på byen.. og når man gjør det, så mener jeg at man er litt billig. det er ikke dermed sagt at man faktisk ER billig, bare at det er mitt syn på saken. HI spurte jo om hva man synes, så da sa jeg min mening, så har dere andre deres meninger. Igjen - hva andre gjør er meg likegyldig. Jeg begynner ikke å kalle en jente høylytt for billig fordi hun kliner med fremmede på byen, men at jeg tenker mitt, det gjør jeg. Hva er "billig" da? Mener du at damer som har annen oppførsel enn deg, er "billige", slik at du ser ned på dem? I så fall, hvorfor mener du at du er bedre enn dem, siden du definerer dem som "billig" og "tenker ditt"? Er ikke dette ganske så kvinnefiendtlig holdning? Og hva legger du i begrepet "billig" - er det ei jente som ikke er like mye verdt som de "mer dydige"? Makan! Om du leser det jeg har skrevet i innleggene her, så skriver jeg at det er meg likegyldig, og at jeg har da vist samme oppførsel selv, både en og to ganger! Jeg har all min rett til å mene at den slags oppførsel er, i mine øyne, billig. om det er så veldig galt gjort er en helt annen sak. Jeg synes det er helt ok å være litt billig til tider. det er ingen som har sagt at jeg mener folk skal oppføre seg skinnhellig hele tiden, eller at det er så fryktelig farlig å være litt billig.. Om man vil ha seg en klinings eller et ligg med en fremmed, så skader det ingen, så sant begge parter er single. Det kan være moro, spennende og utfoldene! MEN jeg mener ALLIKEVEL at det er en billig oppførsel, men helt ok! Jeg har også hatt, som sagt, one night stands. om ikke DET er billig oppførsel, så vet ikke jeg! Så nei, jeg er absolutt ikke bedre enn de som har seg et ligg eller kliner med fremmede. jeg har vært der selv! Jeg må le av hvordan noen her inne klarer å vri og vrenge på innlegg som blir skrevet på dette forumet!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. august 2012 #29 Skrevet 8. august 2012 Jeg har også hatt, som sagt, one night stands. om ikke DET er billig oppførsel, så vet ikke jeg! Hihihi, da må jo jeg være nesten gratis *hente popcorn*
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #30 Skrevet 8. august 2012 Jeg har også hatt, som sagt, one night stands. om ikke DET er billig oppførsel, så vet ikke jeg! Hihihi, da må jo jeg være nesten gratis *hente popcorn* Vel, du mener hva vi skjønner
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #31 Skrevet 8. august 2012 Hvis man er singel og reiser ut på byen med venninner når man har barnefri og flørter, evt kysser med menn ute på byen. Selvsagt ikke flere på en kveld, men når stemningen for det er der. Er dette virkelig "horete"? Er det horete av mannfolka som kysser da? Nei jeg syntes ikke det, folk må da få lov å leve ærlig talt, så lenge både de og den de kysser er single så kan de kline med så mange de vil for min del. Det skal litt til for at jeg kysser en "fremmed" jeg har veldig mange grenser jeg ikke orker fremmede skal tråkke over på grunn av min forhistorie (antar jeg) Men kommer det en det føles enkelt og godt å kysse så gjør jeg det. Derimot syntes jeg ikke det er greit når folk omtrent spiser hverandre opp og nesten har sex på utesteder og andre steder med mye folk. Ikke fordi det er horete men det er litt unødvendig syntes jeg. (men blander meg ikke opp i det da.) Og det er like ille om det er et gift par som gjør det som noen som nettopp har møtt hverandre.
Eeniemeenie Skrevet 8. august 2012 #32 Skrevet 8. august 2012 Hvis man er singel og reiser ut på byen med venninner når man har barnefri og flørter, evt kysser med menn ute på byen. Selvsagt ikke flere på en kveld, men når stemningen for det er der. Er dette virkelig "horete"? Nei, er ganske vanlig spør du meg Men selvfølgelig synes sjalu ekser det er horete.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #33 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor
Eeniemeenie Skrevet 8. august 2012 #34 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Er man et ludder fordi man flørter og evt kysser litt på byen? Javel. Med alkohol i blodet tviler jeg man tenker så mye over omgangskrets og oppdragelse. Neinei HI, best å sette kyskhetsbeltet på til du evt. er gift! Det er ufint og ekkelt å kysse andre i offentlighet, tydeligvis. -Også ung mor
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. august 2012 #35 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Du skriver at du har din fortid som ung, samtidig som du skriver at du er ung mor. Men utifra holdninger og måten du skriver på så kunne jeg sverget på at var min farmor på 96 som skrev dette Beklager, men jeg klarer bare ikke å ta deg seriøst! Og før du går til angrep på meg; jada, jeg er ei hore i dine øyne. Eller var det et ludder?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #36 Skrevet 8. august 2012 Det er da klart det ikke er billig! Det er ikke billig å kline med en mann en kveld på byen, elelr 10 menn 10 kvelder på byen.. Dog litt harry å råkline og tørrpule midt på utestedet, men klining på en benk ute, på vei hjem, i en busk, trappeoppgang opp etter en vegg med en random er ikke billig det er behagelig.. Om man derimot knuller en ny fyr hver helg er man kanskje billig, men ikke horete med mindre man har en kortmaskin i bh´n... å gå med utfordrende klær er heller ikke billig, kan jo være man gjør det kun for å provosere uten å blotte så mye som et bryst og er da slettes ikke billig da.. KLIN i vei! Ha sex også, pul og kos deg, bruk kondom! Om du blir dømt nedenom igjen drit i det og tenk du lever! Så mange deilig single menn der ute det er jo bare å ta for seg før det er for sent og du kun har en ballekløende falmende semi kjekkas å kline med...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #37 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor...
dds Skrevet 8. august 2012 #38 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Du skriver at du har din fortid som ung, samtidig som du skriver at du er ung mor. Men utifra holdninger og måten du skriver på så kunne jeg sverget på at var min farmor på 96 som skrev dette Beklager, men jeg klarer bare ikke å ta deg seriøst! Og før du går til angrep på meg; jada, jeg er ei hore i dine øyne. Eller var det et ludder? kanskje litt begge deler... men det er jo ditt valg, emn da må man ikke klage når man blir kalt for det man er... men ja er enig jeg har gammeldagse holdninger, folk hadde mer klasse på den tiden, familiene holdt sammen og barn hadde folkeskikk... man ser desverre ikke så mye av det lenger... uff
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. august 2012 #39 Skrevet 8. august 2012 (endret) Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Du skriver at du har din fortid som ung, samtidig som du skriver at du er ung mor. Men utifra holdninger og måten du skriver på så kunne jeg sverget på at var min farmor på 96 som skrev dette Beklager, men jeg klarer bare ikke å ta deg seriøst! Og før du går til angrep på meg; jada, jeg er ei hore i dine øyne. Eller var det et ludder? kanskje litt begge deler... men det er jo ditt valg, emn da må man ikke klage når man blir kalt for det man er... men ja er enig jeg har gammeldagse holdninger, folk hadde mer klasse på den tiden, familiene holdt sammen og barn hadde folkeskikk... man ser desverre ikke så mye av det lenger... uff Glemte du anonymknappen nå da Men da kan man ikke klage når man blir kalt for det man er?????? Vel, 1930-årene ringte, de ville gjerne ha holdningene sine tilbake.. Merkelig at du ikke kalte meg for skjøge i prosessen også.. hihi Endret 8. august 2012 av Sommerfuggel i vinterland
dds Skrevet 8. august 2012 #40 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor... jaja, hva kan man si... jeg sa jeg var UNG mor ikke tennåringmor... desuten var jeg gift og møtte ikke mannen min på fest... og nei vi er nok ikke skilt om 10 år heller
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #41 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Du skriver at du har din fortid som ung, samtidig som du skriver at du er ung mor. Men utifra holdninger og måten du skriver på så kunne jeg sverget på at var min farmor på 96 som skrev dette Beklager, men jeg klarer bare ikke å ta deg seriøst! Og før du går til angrep på meg; jada, jeg er ei hore i dine øyne. Eller var det et ludder? kanskje litt begge deler... men det er jo ditt valg, emn da må man ikke klage når man blir kalt for det man er... men ja er enig jeg har gammeldagse holdninger, folk hadde mer klasse på den tiden, familiene holdt sammen og barn hadde folkeskikk... man ser desverre ikke så mye av det lenger... uff Du skulle bare vist utroskapen, lausungene og slik utukt som florerte i "gamle dager" folk holdt fasaden bedre,d et skal de ha, men gu bedre for et helvete det måtte være og være kvinne i gamle dager, mennene kunne pule rundt damen holdt kjeft og strikket.. Enda lenger siden mennene tok med treller hjem å pulte på, kona var pent nødt til å godta! Les litt Ibsen dramatikk
dds Skrevet 8. august 2012 #42 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor... jaja, hva kan man si... jeg sa jeg var UNG mor ikke tennåringmor... desuten var jeg gift og møtte ikke mannen min på fest... og nei vi er nok ikke skilt om 10 år heller ps bor i oslo og det er utrolig hva folk vet... er ikke så stort som folk liker å tro... men jeg ville bare si min mening også og det er da fult lov. se jeg svarer ikke anonymt heller
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #43 Skrevet 8. august 2012 Ja, hvis jeg skal være ærlig så støtter jeg absolutt hun som synes det er billig.. mer enn det synes jeg det er horete... om unge jenter gjør det kan jeg rykke på nesa, men når det er mødere forventer jeg at de viser litt mer klasse enn som så selv om de er single. Om dere sier horer tar betalt for sex da dette er et yrke, da er man jo bare et ludder, noe som er enda verre, de tar ikke betalt heller.... Man skal være et forbilde for barnet sitt og oppføre seg slik at det barnet kan i ettertid være stolt av de personene foreldrene hans/hennes var og eller er. Desuten har jeg aldri hørt om en fyr som drar på byen for å finne kone, de vil kun finne et ligg. Jeg sitter ikke på min høye hest heller og har hatt en fortid som unghvor jeg også festet litt (var da heldigvis uten barn) skammer meg over det selv om i DIB verden er det sikkert ikke noe farlig. Men jeg tenker på at det er udannet og ekkelt oppførsel som reflekterer både på omgangskrets og oppdragelse. Kan være at faren til barnet ditt er sjalu, men likevel selv om han ikke er det kan jeg skjønne at dette ikke er så kult når han har barn med deg. PS: ung mor Hvordan kom ditt barn til verden da? jomfrufødsel? Eller er du gift også? Det er jo ikke akkurat sånn at det står skrevet i panna på de jentene som sitter å kliner på byen om de er mødre eller ikke her da, så med mindre du bor på et sted der "alle kjenner alle" skal det godt gjøres og vite det... Så de jentene som kliner på byen har både dårlig oppdragelse OG omgangskrets? Ja da er iallefal jeg adoptert jeg da.. Ro ned holdningene av frøken fryd! Er ikke sikkert dine foreldre digget at du ble smelt på tjukka som tenåring du heller (regner med det siden du er ungmor) Men det var så klart planlagt og du er godt gift med bf og dere blir seff ikke skilt om 10 år... Jeg er 22 så ser nemlig ikke på meg som en ung mor, bare en mor som ikke bedriver hor... jaja, hva kan man si... jeg sa jeg var UNG mor ikke tennåringmor... desuten var jeg gift og møtte ikke mannen min på fest... og nei vi er nok ikke skilt om 10 år heller ps bor i oslo og det er utrolig hva folk vet... er ikke så stort som folk liker å tro... men jeg ville bare si min mening også og det er da fult lov. se jeg svarer ikke anonymt heller Bor i Oslo jeg også og det er utrolig hvor lite folk bryr seg om unødvendigheter som hvor mange en jente kliner med i året, mnd, helgen... Bortsett fra du da, du bryr deg visst, men igjen det kan vel skyldes på oppdragelsen...
dds Skrevet 8. august 2012 #44 Skrevet 8. august 2012 nei glemte ikke det tenkte jeg trenger ikke den siden jeg har ikke noe å skamme meg over... jaja utroskapen og lausunger slik du sier er et større problem nå enn noen gang... ekteskapen og kirken betyr ikke like mye for de fleste jeg blir bare trist når jeg ser på samfunnet slik det er idag... og så sitter folk her og forsvarer det noe som er enda tristere..
LuksusLiv Skrevet 8. august 2012 #45 Skrevet 8. august 2012 Jeg syns ikke det er horete, men jeg syns det er lite classy når noen sitter å kliner på byen. Gjorde det jo selv når jeg var tenåring, men når man kommer litt opp i alder så blir det bare teit. Min mening.
dds Skrevet 8. august 2012 #46 Skrevet 8. august 2012 og mammaen din oppdro deg for å kline med fremmede menn i fylla? :S tror neppe det...
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #47 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. august 2012 #48 Skrevet 8. august 2012 og mammaen din oppdro deg for å kline med fremmede menn i fylla? :S tror neppe det... Mine foreldre oppdro meg til å nyte livet og være ung mens jeg kan. Jeg kliner forøverig ikke med menn på byen skrev jeg sytes det er litt harry, men finner heller et skjermet sted å kliner litt. Men jeg kliner ikke med nye menn hver helg slettes ikke, er ikke ute hver helg, men om jeg hadde gjort det hadde jeg virkelig ikke skammet meg. Det e rnoe jeg står fullt og helt for. Men nå gidder jeg ikke skrive mer, sagt og svart på det jeg ønsker. Men jeg syntes du virker dum, og jeg er ikke så begeistret for å skrive med dumme mennesker. Respekterer at vi har ulike meninger altså for å undestreke det, sier bare jeg syntes du virker dum, altså lite opplyst med ditt enorme behov for å være "classy" som du sier, skal ikke spekulerer i ditt enorme behov for å være det.
dds Skrevet 8. august 2012 #49 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt. Ja det er sant, men nå er ikke alle menn slik heller da... noen menn vet hva klasse betyr, og det er nok av hor blandt menn også! men likestillingen er nok ikke fulstendig og det vil den aldri bli for mann er en mann og kvinne er en kvinne samme om mannen sitter hjemme og kona jobber eller hva...
LuksusLiv Skrevet 8. august 2012 #50 Skrevet 8. august 2012 Det mest triste her er vel at menn til alle tider har kunnet holde på som de vil. De er virile, tiltrekkende, mandige og kan nedlegge hvor mange de vil uten at noen fortrekker en mine. De er vinnerne. Taperne har alltid vært oss, som er billige, tøyter, luddere og horer. Hadde det bare vært gutta som prøvde å sette dette stempelet på oss, så hadde det vært en ting. Dessverre er vi svært så raske med å stemple andre kvinner selv og dermed er vi med på å fortsette å gjøre oss til taperne i dette gamet. Kvinne er kvinne verst - det er så sant som det er sagt. Vet du, jeg syns menn som henger over kvinner på byen mens de flexer musklene sine og strør om seg med kleine komplimenter er skikkelig usexy. Og at det er akkurat like teit å være voksen mann og kline på byen som for kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå