Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 Hvis man er singel og reiser ut på byen med venninner når man har barnefri og flørter, evt kysser med menn ute på byen. Selvsagt ikke flere på en kveld, men når stemningen for det er der. Er dette virkelig "horete"?
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Tja.. Ikke "horete", men litt... billig kanskje? Det er faktisk ikke sånn at man skal gå på byen å kysse fremmede menn! Jeg er ingen hysterisk dame på slike ting. Jeg har hatt mine one nights selv, men jeg har ikke gått på byen å klina med folk. ei heller hatt sex med totalt fremmede. (har alltid møtt de noen ganger på byen etc først..) så ja.. litt billig, men ikke noe mer enn at det er ganske så ufarlig.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 (endret) Nei, ikke i mine øyner SÅ lenge man ikke susser og nusser pÅ gud og enhver og holder seg unna menn som man vet har dame Endret 8. august 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
ROFL Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Det eneste som er "horete" er å tilby noen sex mot penger eller andre ting. Så nei, det synes jeg ikke.
Gjest yrild Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Hvorfor i all verden skulle det være horete å kysse noen når man har lyst og ikke har mann eller kjæreste? Kyss i vei, det er sundt å kysse!
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #7 Skrevet 8. august 2012 Tja.. Ikke "horete", men litt... billig kanskje? Det er faktisk ikke sånn at man skal gå på byen å kysse fremmede menn! Jeg er ingen hysterisk dame på slike ting. Jeg har hatt mine one nights selv, men jeg har ikke gått på byen å klina med folk. ei heller hatt sex med totalt fremmede. (har alltid møtt de noen ganger på byen etc først..) så ja.. litt billig, men ikke noe mer enn at det er ganske så ufarlig. Unnskyld at jeg ler, men er det virkelig billig å kline med noen på byen? I så fall er det ganske så mange billige damer her i Norges land, for dette er vel noe de aller fleste av oss har gjort en eller flere ganger gjennom livet. En annen ting: Er gutta som kliner med de single damene billige også, eller er det greit fordi de er menn...?
MamaLadyBug Skrevet 8. august 2012 #8 Skrevet 8. august 2012 (endret) nei så lenge man ikke tar betalt for klininga så er det vel ikke horete. Men jeg må innrømme at jeg synes damer/mannfolk som kliner og "roter" til alles beskuelse er vulgære. Endret 8. august 2012 av MamaLadyBug
Berta_78 Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 Nei.. Råklining med tafs på dansegulvet er kanskje ikke så stilig, men lit kyssing i et portrom er jo bare hyggelig..?
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Tja.. Ikke "horete", men litt... billig kanskje? Det er faktisk ikke sånn at man skal gå på byen å kysse fremmede menn! Jeg er ingen hysterisk dame på slike ting. Jeg har hatt mine one nights selv, men jeg har ikke gått på byen å klina med folk. ei heller hatt sex med totalt fremmede. (har alltid møtt de noen ganger på byen etc først..) så ja.. litt billig, men ikke noe mer enn at det er ganske så ufarlig. Unnskyld at jeg ler, men er det virkelig billig å kline med noen på byen? I så fall er det ganske så mange billige damer her i Norges land, for dette er vel noe de aller fleste av oss har gjort en eller flere ganger gjennom livet. En annen ting: Er gutta som kliner med de single damene billige også, eller er det greit fordi de er menn...?
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Vet ikke hva son skjedde med innlegget, men ja.. Jeg synes det er billig å kline med fremmede. Uansett om du er mann eller dame. Jeg er ikke bedre selv. Har også oppført meg "billig" en gang eller to. Men bare le du, om du synes min mening er så morsom
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Vet ikke hva son skjedde med innlegget, men ja.. Jeg synes det er billig å kline med fremmede. Uansett om du er mann eller dame. Jeg er ikke bedre selv. Har også oppført meg "billig" en gang eller to. Men bare le du, om du synes min mening er så morsom Synes man skal vokte seg vel for å kalle medsøstre for billige. Men jenter er jo som kjent jenter verst.
Gjest yrild Skrevet 8. august 2012 #13 Skrevet 8. august 2012 Jeg fatter ikke hva som er billig med at to single mennesker kliner? Middelaldersk holdning spør du meg! Ja til deilig klining for alle :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #14 Skrevet 8. august 2012 La meg poengtere noe her, noen begrep altså: * Hore - i GAMMELDAGS språk, ei som har sex uten å være gift, eller med en annen mann hvis hun er gift. Ifølge dette begrepet skulle 70% av damer på DiB/BiM være horer, siden de bare er samboere. Etter DAGENS språk, er det en dame som tar betalt for sex, synonymt med prostituert. * Billig - har relasjon til pris. Da er man tilbake på det med betaling for sex. Er du billig, betyr det at du tar mindre betalt for sex enn for eksempel luksusprostituerte, som er "dyre"
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #15 Skrevet 8. august 2012 Takk for svar jenter, godt å se at det ikke bare er jeg som rynker på nesa av å bli kaldt "hore". Ikke alltid like greit med disse eksene. HI
Gjest Gul stjerne Skrevet 8. august 2012 #16 Skrevet 8. august 2012 Nei nei, det er da bare kos. Bare kyss og klin du, det er bra for humøret og selvtilliten, også så mye moro man får å snakke om etter sånne kvelder.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #17 Skrevet 8. august 2012 La meg poengtere noe her, noen begrep altså: * Hore - i GAMMELDAGS språk, ei som har sex uten å være gift, eller med en annen mann hvis hun er gift. Ifølge dette begrepet skulle 70% av damer på DiB/BiM være horer, siden de bare er samboere. Etter DAGENS språk, er det en dame som tar betalt for sex, synonymt med prostituert. * Billig - har relasjon til pris. Da er man tilbake på det med betaling for sex. Er du billig, betyr det at du tar mindre betalt for sex enn for eksempel luksusprostituerte, som er "dyre" Dette må være de rareste definisjonene jeg har sett på disse ordene noen gang..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #18 Skrevet 8. august 2012 La meg poengtere noe her, noen begrep altså: * Hore - i GAMMELDAGS språk, ei som har sex uten å være gift, eller med en annen mann hvis hun er gift. Ifølge dette begrepet skulle 70% av damer på DiB/BiM være horer, siden de bare er samboere. Etter DAGENS språk, er det en dame som tar betalt for sex, synonymt med prostituert. * Billig - har relasjon til pris. Da er man tilbake på det med betaling for sex. Er du billig, betyr det at du tar mindre betalt for sex enn for eksempel luksusprostituerte, som er "dyre" Dette må være de rareste definisjonene jeg har sett på disse ordene noen gang.. Du er sikkert ei som elsker å kalle dine "mindre dydige" medsøstre for horer. "Hor (lat. hora, time) er en betegnelse på seksuell omgang mellom en mann og kvinne som ikke er gift med hverandre" - nei, det er ikke jeg som finner på definisjoner her.
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #19 Skrevet 8. august 2012 Tja.. For MIN del så er kyssing noe av det mest intime man kan gjøre med et annet menneske. La meg poengtere at det for MIN del er slik. Jeg synes derfor ikke at man skal kysse på alle og enhver. Men hva andre gjør er meg likegyldig..
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. august 2012 #20 Skrevet 8. august 2012 Tja.. For MIN del så er kyssing noe av det mest intime man kan gjøre med et annet menneske. La meg poengtere at det for MIN del er slik. Jeg synes derfor ikke at man skal kysse på alle og enhver. Men hva andre gjør er meg likegyldig.. Nei, og det er da helt greit og noe helt annet enn å kalle noen som tenker annerledes for billig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #21 Skrevet 8. august 2012 Litt typisk tenåringsoppførsel kanskje, men ikke horete.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. august 2012 #22 Skrevet 8. august 2012 (endret) La meg poengtere noe her, noen begrep altså: * Hore - i GAMMELDAGS språk, ei som har sex uten å være gift, eller med en annen mann hvis hun er gift. Ifølge dette begrepet skulle 70% av damer på DiB/BiM være horer, siden de bare er samboere. Etter DAGENS språk, er det en dame som tar betalt for sex, synonymt med prostituert. * Billig - har relasjon til pris. Da er man tilbake på det med betaling for sex. Er du billig, betyr det at du tar mindre betalt for sex enn for eksempel luksusprostituerte, som er "dyre" Dette må være de rareste definisjonene jeg har sett på disse ordene noen gang.. Du er sikkert ei som elsker å kalle dine "mindre dydige" medsøstre for horer. "Hor (lat. hora, time) er en betegnelse på seksuell omgang mellom en mann og kvinne som ikke er gift med hverandre" - nei, det er ikke jeg som finner på definisjoner her. Hvor står denne definisjonen? Kunne med glede ha opplyst noen om definisjonen av hva de har gjort... Fant det Endret 8. august 2012 av den perfekte mor
Hiv o'hoi Skrevet 8. august 2012 #23 Skrevet 8. august 2012 Igjen - jo, i mitt syn så er det små billig. fordi jeg synes det er en intim ting man skal dele med en man er glad i, ikke fremmede på byen.. og når man gjør det, så mener jeg at man er litt billig. det er ikke dermed sagt at man faktisk ER billig, bare at det er mitt syn på saken. HI spurte jo om hva man synes, så da sa jeg min mening, så har dere andre deres meninger. Igjen - hva andre gjør er meg likegyldig. Jeg begynner ikke å kalle en jente høylytt for billig fordi hun kliner med fremmede på byen, men at jeg tenker mitt, det gjør jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #24 Skrevet 8. august 2012 Takk for svar jenter, godt å se at det ikke bare er jeg som rynker på nesa av å bli kaldt "hore". Ikke alltid like greit med disse eksene. HI Der har du vel egentlig svaret selv, det er altså eksen din som kaller deg hore fordi du kliner. Han er sjalu og finnes ikke objektiv!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. august 2012 #25 Skrevet 8. august 2012 Igjen - jo, i mitt syn så er det små billig. fordi jeg synes det er en intim ting man skal dele med en man er glad i, ikke fremmede på byen.. og når man gjør det, så mener jeg at man er litt billig. det er ikke dermed sagt at man faktisk ER billig, bare at det er mitt syn på saken. HI spurte jo om hva man synes, så da sa jeg min mening, så har dere andre deres meninger. Igjen - hva andre gjør er meg likegyldig. Jeg begynner ikke å kalle en jente høylytt for billig fordi hun kliner med fremmede på byen, men at jeg tenker mitt, det gjør jeg. Hva er "billig" da? Mener du at damer som har annen oppførsel enn deg, er "billige", slik at du ser ned på dem? I så fall, hvorfor mener du at du er bedre enn dem, siden du definerer dem som "billig" og "tenker ditt"? Er ikke dette ganske så kvinnefiendtlig holdning? Og hva legger du i begrepet "billig" - er det ei jente som ikke er like mye verdt som de "mer dydige"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå