Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to dager med slimproppavgang, rier i varierende styrke og intervall innser jeg at det stemmer. Har nesten ikke sovet siste to nettene da jeg har trodd at det skulle ta seg opp for heller å dabbe av.. Har de samme "før" tegnene som jeg hadde forige gang, løs mage og uggen i hele kroppen. Nå må snart skje noe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør det jo! Du er jo i gang!

Lykke til:)

Skrevet

Har egentlig ikke noen tips, eller råd. Vill bare si lykke til, det høres ut som du er i gang og jeg håper det tar seg opp snart!

Venter selv nr 3 og er veldig spent på om hun er en liten luring.

Skrevet

Sånn var det for meg og. Hadde samme med min nr.3. Tok kontakt med jordmor. Ho sa 2 cm og at Ho trudde eg ville fø innen eit par dagar. Gå heim og sov litt, så kjem det.... Ha! 12 dager etterpå vart eg strippa med 3 cm. DÅ kom ho!

Skrevet

Jeg skal inn på føden nå for sjekk. Håper de kan tøye litt slik at det kan ta seg opp dette!

Skrevet

Lykke til, er slitsomt med nr. 3. Værre med nr. 4 :-(

Men premien er virkelig værd det :-)

Skrevet (endret)

Har akkurat samme "problemene" jeg.. Tror det skal starte fødsel rett som det er pga maserier og masse slim, men fødselen starter jo ikke!! Blir lei og utålmodig! Har termin med nr 3 i morgen..

Endret av krille
Skrevet

Har det på helt samme. Drit lei av alle tegnene som jeg har hatt som ikke skjer noe. Er stygt redd for at 3 mann er en luring ja. Er 2 dager over med 3 mann.

Skrevet

Har det på helt samme. Drit lei av alle tegnene som jeg har hatt som ikke skjer noe. Er stygt redd for at 3 mann er en luring ja. Er 2 dager over med 3 mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...