<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 8. august 2012 #1 Skrevet 8. august 2012 En mage på størrelse med en badeball i veien....,
VinterSol+2 Skrevet 8. august 2012 #2 Skrevet 8. august 2012 Ikke minst når denne badeballen bestemmer seg for å spenne i fra i masrassen og hoppe hele natta
CamillaJ Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Åh, jeg sov godt i natt altsÅ!!! Masse deilige puter, varm gubbe og frisk kald luft fra vinduet<3 AAAAAH! Lenge siden sist:D Har forresten gitt opp hÅpet om at ungen blir Å komme noe før termin, og bestemmer meg egentlig bare for Å slutte Å prøve ut ting for Å modnes og bla bla bla. Har uansett ikke tid i helgen:p
Gjest Neriad Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Ikke minst når denne badeballen bestemmer seg for å spenne i fra i masrassen og hoppe hele natta Ja, å sparke ned i madrassen er visst kjempegøy! Aldri så aktiv som når jeg ligger på den riktige siden slik at det går an. Hopper i senga -inni magan til mamman sin! Egentlig litt artig også, hadde det ikke vært for at jeg vil sove.
live09 Skrevet 8. august 2012 #6 Skrevet 8. august 2012 Åh, jeg sov godt i natt altsÅ!!! Masse deilige puter, varm gubbe og frisk kald luft fra vinduet<3 AAAAAH! Lenge siden sist:D Har forresten gitt opp hÅpet om at ungen blir Å komme noe før termin, og bestemmer meg egentlig bare for Å slutte Å prøve ut ting for Å modnes og bla bla bla. Har uansett ikke tid i helgen:p Jeg har ogsÅ gitt opp etter Å ha vært klar i tre uker fordi førstemann kom sÅ tidlig. NÅ har jeg resignert og regner med at ungen kommer før jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå