Gå til innhold

Ikke lett å sove med

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mage på størrelse med en badeball i veien...., :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke minst når denne badeballen bestemmer seg for å spenne i fra i masrassen og hoppe hele natta :P

Skrevet

Åh, jeg sov godt i natt altsÅ!!!:D Masse deilige puter, varm gubbe og frisk kald luft fra vinduet<3 AAAAAH! Lenge siden sist:D

Har forresten gitt opp hÅpet om at ungen blir Å komme noe før termin, og bestemmer meg egentlig bare for Å slutte Å prøve ut ting for Å modnes og bla bla bla. Har uansett ikke tid i helgen:p

Gjest Neriad
Skrevet
Ikke minst når denne badeballen bestemmer seg for å spenne i fra i masrassen og hoppe hele natta :P

Ja, å sparke ned i madrassen er visst kjempegøy! Aldri så aktiv som når jeg ligger på den riktige siden slik at det går an. Hopper i senga -inni magan til mamman sin! Egentlig litt artig også, hadde det ikke vært for at jeg vil sove.

Skrevet
Åh, jeg sov godt i natt altsÅ!!!:D Masse deilige puter, varm gubbe og frisk kald luft fra vinduet<3 AAAAAH! Lenge siden sist:D Har forresten gitt opp hÅpet om at ungen blir Å komme noe før termin, og bestemmer meg egentlig bare for Å slutte Å prøve ut ting for Å modnes og bla bla bla. Har uansett ikke tid i helgen:p

Jeg har ogsÅ gitt opp etter Å ha vært klar i tre uker fordi førstemann kom sÅ tidlig. NÅ har jeg resignert og regner med at ungen kommer før jul:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...