<3håp<3 Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 uke 37. var på min første time med modningsakupunktur i går(mandag). I dag (tir) har jeg fått skikkelig "hetetokter", følt meg kvalmen/svimmel og nesten følt for å besvime. Har også hatt en god del mensmurring. Kan dette kommet av modningsakupunkturen? er det modning på gang eller bare tillfeldig? Andre som har hatt "bivirkninger" av akupunkturen? Ha en fin fin kveld
YumYum2 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg har ingen anelse, men lurte på om modningsakupunktur er noe jordmor gjør eller om det må gjøres privat hos en akupunktør? Uansett, lykke til! Får håpe det er modning
<3håp<3 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2012 Jeg har ingen anelse, men lurte på om modningsakupunktur er noe jordmor gjør eller om det må gjøres privat hos en akupunktør? Uansett, lykke til! Får håpe det er modning modningsakupunktur utføres av kvalifiserte personer som kan akupunktur. Mange jordmødrer har de kvalifikasjonene og utfører modningsak. Det kan også gjøres hos private akupunktører....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå