4blir5 Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Dette burde jeg visst da jeg er 3. gangs ;.) Bor 10 min unna sykehuset. Har hatt rier med tak i ryggen med 4-5-6 min mellom i 1 1/2 time nå. Men de gjør ikke mer vondt enn at jeg kan sitte stille, snakke med mannen. Husker fra forige gang at d plutselig ble kjempevondt og da fødte jeg 45 min etter.. Men orker ikke bomtur til føden. Når bør man dra? Skal det gjøre mer vondt enn dette?
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Ville ringt føden og hørt med dem
*Ninnin* Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Masse lykke til:) skader ikke ringe dem iallefall;)
Netti*** Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Jeg er som deg redd for bom tur, eller komme for tidlig. På føden kan man kun gå å vente på neste rie. Mens hjemme har man masse å bruke tiden på. Men, når man kommer på føden vil de jo gjerne ha deg på registrering i 30 min!!! Så er livredd for å komme når riene er så kraftig at de 30 min blir tortur. Så sist traff vi akkurat. Var akkurat ferdig med registrering da det virkelig satte i å babyen ville ut.
4blir5 Skrevet 7. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2012 Min forige fødsel var det ingen rie registrering v ankomst, de sjekket åpning, 7 cm, og da var det rett inn på føderom. Da jeg kom dit hadde jeg full åpning og pressrier, var på føden 30 min før hun var ute..
VinterSol+2 Skrevet 8. august 2012 #9 Skrevet 8. august 2012 Har du født? :-D Min tredje fødsel gikk kjempefort. Så når de kommer såpass tett, ville jeg dratt... Jg trodde også jeg hadde goooood tid, men svigermor kasta meg heldigvis ut døra hehehehe
4blir5 Skrevet 8. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. august 2012 Ingen fødsel :-( det dabba av ved midnatt. Tok seg opp igjen i 03 tiden for så å dabbe av i 06 tiden. Har hatt det slik siden slimproppen gikk på mandag, er sliten og lei nå. Ringte føden i sted og kunne komme inn for en sjekk, skal bare prøve å sove litt først. Krysser fingrene for snarlig fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå