Stolt mamma og englemamma Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hei Er straks 15 uker på vei og sliter enormt med hodeverk og blir veldig fort svimmel.. Drikker mye og passer på at eg får i meg mat.. Hadde ikke lavt blodtrykk heller.. Kommer hjem fra jobb og må ta paracet og legge meg på sofaen. ikke noe kjekt når man har en liten å ta seg av.. Noen tips til hva som kan hjelpe???
November-spire-79 Skrevet 8. august 2012 #4 Skrevet 8. august 2012 Sånn hadde jeg det også ble bedre i uke 18 og utover. Håper du også blir bedre snart. Jeg fikk ikke lov av jordmor å ta paracet for å klare å holde ut dagen på jobb, så hvis jobben din gjør at du trenger paracet så bør du få deg en sykemelding
Pesta Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Jeg slet med migrene (med "aura") og var ekstremt svimmel og kvalm i maaange uker. Tok blodprøver hos legen og fikk påvist litt lavt jernlager. Starta på jerntabletter i uke 18-19 og etter ei ukes tid så hjalp det gitt! Er i uke 27 nå, og har ikke hatt migrene siden Sist svangerskap hadde jeg migrene helt til fødsel, men tror ikke jeg sjekka jernlageret da.. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå