Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Positive eller negative. Tenkte å erstatte noen måltid, spise frokost lunsj og litt middag, så et til to måltider med nokashake....
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Ikke meg selv, men to venninner. Etter at de har erstattet måltid med shake, gikk de ned i vekt. Etter noen uker på shake begynte de å spise normal mat igjen, og da kastet de opp, fikk vondt i magen osv. De har fått beskjed fra fastlegen at disse shakene ødelegger magens evne til å fordøye annet enn flytende mat
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Gått på dette med gode resultater. God måte å få en kickstart.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Jeg har bare drukket sjokolade-shaken. Jeg synes den er veldig god! Jeg startet slanking i november i fjor, og da drakk jeg shake til frokost og lunsj. Jeg er fornøyd med den. Etter noen uker, byttet jeg ut lunsjen med knekkebrød. Og etter noen mnd. byttet jeg også ut frokosten med knekkebrød. Jeg har gått ned 17 kg, og har bare 3 igjen:) gjorde selvfølgelig noen flere grep, men shaken gav meg en god start! Og som sagt, jeg synes den er god! Jeg anbefaler shaken, hvert fall! Kan ikke uttale meg om noe annet enn den. Men du må jo være forsiktig med inntaket når du slutter på dietten. Som hun over her sier, så kan man bli plaget med magen. Jeg hadde løs mage de første ukene, men det gikk seg til. Du får bare prøve deg frem:)
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Sjokolade shaken er best! Jehovas smakte nudlene dems og kastet opp. Mmmm deilig....
Hybelkanina Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Sjokolade shaken er best! Jehovas smakte nudlene dems og kastet opp. Mmmm deilig.... Hæ? serverte du nudler til jehovas?? Nei de nudlene smaker kokt gummistrikk, men shaken er god, spesielt sjokolade og vanilje!
Serepta Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Jehovas ? Hehe, stavekontroll eller ? Jeg har også brukt sjokoladeshaken som erstatning for ett eller to måltid om dagen, og spist sunt og kalorifattig de andre. Det hjalp meg med at jeg da faktisk fikk i meg frokost (shake) og det tok også bort sjokoladesuget om kvelde, da jeg koste meg med en shake.
Miss Dynamite Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Haha det var meget flaut. Skriver fra tlf siden jeg ikke har nett her nå, så... den bestemmer litt selv hva det dksl stå. Men hey, hvis Jehovas vil ha nudler fra noka så skal de da få det... men ... hehe bra dere forsto det var skrivefeil av tlf og ikke skrive problemer hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå