Nostalgia Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Har dere kunne kost dere med noe mat? Hva spiste dere. Skal til Hellas til helgen...
Lisse_01 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Holdt meg unna salat og Rødt kjøtt. Spiste heller kokte/stekte grønnsaker til maten.
Mamma til 3? Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Spis gryteretter som moussaka, der alt er kokt/steikt De serverer ofte saltat ved siden av f.eks. grillspyd, og den ville jeg holdt meg unna. Ville også unngått å bestille biff - jeg gjorde det en gang i Frankrike. Ba om godt stekt, men den var blodig gitt. Unngå ukokt/ustekt kjøtt og grønnsaker. God tur!
Høytoppåfjellet Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Var i Bulgaria og der smakte jo all maten dritt! Følte meg nesten utsultet når jeg kom hjem igjen! Ble ekstra vanskelig når jeg måtte holde meg unna salater og endel grønnsaker
Nostalgia Skrevet 7. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2012 Var i Bulgaria og der smakte jo all maten dritt! Følte meg nesten utsultet når jeg kom hjem igjen! Ble ekstra vanskelig når jeg måtte holde meg unna salater og endel grønnsaker Ja det er dette jeg frykter litt.. Men tenkte på om pizza kanskje er trygt...?
Høytoppåfjellet Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Hellas har bare sååå mye bedre mat enn Bulgaria, så ikke bekymre deg!
Amygdala84 Skrevet 7. august 2012 #7 Skrevet 7. august 2012 Masse godt grillet lam i Hellas som jeg ikke ville hatt betenkeligheter med å spise.
Amygdala84 Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 ...og bestiller du biff/rødt kjøtt som skal være "well done" og den ikke er det, så påpeker du selvsagt det til kelner som da sender kjøttet tilbake på kjøkkenet. Skal ikke være sååå vanskelig å være på ferie da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå