Gå til innhold

Er det nå det starter? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I di siste dagene har jeg vært svært trett og sliten, sover hele natten og drar rett hjem etter å ha levert barna i barnehagen om morgenen og går å legger meg. Sover gjerne 3-4 timer før jeg står opp igjen. Og er trett og sliten resten av dagen... Og spiser som en hest!!! :D

Jeg er 40 uker på vei om 3 dager, så er vell kroppen som lader opp nå :)

I dag fikk jeg komme inn til jordmor der hun undersøkte meg vaginalt og kunne si at det var 1-2 cm åpning, ganske modent og barnet ligger svært langt ned. Så hun rev litt nede på meg og så satte hun akupunktur.

Murringene og kynnere har tatt seg opp, men de er fortsatt ikke vonde eller regelmessig... Jeg håper at noe vil skje iløpet av natten! Er så lei og sliten av å vente nå :)

Noen som har GODE (ønsker ikke å negative erfaringer akkurat nå...) erfaring med å bli revet og/eller bli tatt akupunktur på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaringer med verken stripping eller akkupunktur jeg, men vil i alle fall ønske deg masse lykke til! :)

Skrevet

Har hatt samme utgangspunktet som deg mine to siste graviditeter og stripping gjorde susen begge gangene.

Skrevet

Takk for svar :) Nå ligger jeg her med jevnlige småvonde og ubehagelige tak i magen og vondt nede i ryggen. Jeg tror jammen meg det er håp for å slippe å gå til termin! :D

Skrevet

Lykke til og håper det har vært noe action i løpet av natten :)

Skrevet

Jeg hadde 3 runder m modningsakupunktur forige gang. Siste gang 4 dager før termin ble jeg strippet. Slimproppen gikk neste morgen og lillemor var født etter en drømmefødsel bare timer etterp! Lykke til, kan høres ut som noe er i gjære! Kroppen jobber ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...