Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere og hvorfor? Har babybjørn sin fra sist, men den er ikke til nyfødt, altså uten hodestøtte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjal, så baby kan ligge inntil kroppen. Gjorde tabben sist med å ikke ha.

Skrevet

Jeg bruker sjal, meitai ed sjalstropper, meitai, lommeslyng... Men aødri babybjørn.

Tror det er salg på bæresele på lilleprinsen.no i dag pga håndballseieren..

Skrevet

På bæreglede har den nyfødt pakke, men elastisk sjal og angelpack til en 1500 kr som jeg har kjøpt med nå. Helt noe annen enn baby bjørn. Jeg er veldig fornøyd, og gleder meg til å få tatt det i bruk. Angrer på at jeg ikke begynte å bære tidligere med førstemann..=)

Skrevet

Bæreglede, er det et merke? Selen/sjalet er mest ment for sambo da han sterkt ønsker seg dette :)

Skrevet

Bæreglede er en butikk i oslo. De har nettbutikk også.. Er det bareglede.no eller noe sånt? De har veldig mye fint! Og har du mulighet til å stikke innom butikken får du grundig opplæring i knyting osv. Anbefales!

Og så så flott av samboeren din å ønske seg bæresjal! Min mann har båret barna våre masse, og han er en veldig nær og tilknyttet pappa, slm kjenner barnas minste små signale<3

Skrevet

Bereglede.no mener jeg at det er:)

Da vil jeg tippe at anglepack kanskje er noe for han, hvis han ikke er veldig ivrig på å knyte på seg sjal:)

Anglepack er en formsydd sele som man klipser på seg, så slipper an alle de lange stroppene. Men tror nok sjal er mer komfortabelt når man først får det på.

Jeg var på nyfødt bærekurs her om dagen, tror det er hver tirsdag kl 12. Og der fortalte ho som ledet kurset at ho var veldig glad i sjalene fra ellevill. :)

Skrevet

Jeg har nå fått låne ett Aldoria sjal (bæreglede) og har mobywrap, lommeslynge og manduca. Så denne gangen skal det bæres masse!

Med guttungen hadde vi babybjørn, og det var feilkjøp og ikke noe god sele å bruke for noen av oss.

Kjøpte manduca når han var rundt året, og det var den beste investeringen jeg har gjort til han :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...