Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne ungen skal ut i løpet av et døgn. Håper jeg får være sjefen, selv om jeg har mine tvil. Hatt litt murringer i dag og hopper nå i dusjen, skal pakke baggen så har kroppen bare en ting å gjøre. Starte fødsel!!!

Kan det være så enkelt, det må det :-) Har jo ikke troa på kjerringråd men får teste ut viljestyrken da he he...,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Håper det funker! Si ifra, da! Hadde selv termin 2.august, så er temmelig sugen på å få ut frøkna nå...

Skrevet

Tvi-tvi :D

Skrevet

Tvi-tvi :) :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg :) jeg bestemte dato for mine tre siste barn helt selv :) med nummer 3 skulle en arbeidskollega være med på fødselen og vi jobber turnus i hjemmesykepleien så eneste dato som passet oss begge var helgen 23.mai(termin var 7.juni). Jaggumeg kom han da også :) begynte 22.mai på kvelden. Med nummer fire skulle samboeren min være med men han jobbet nattevakt så sa at barnet måtte komme 2.mai fordi da hadde han sovet natten i forkant.. (termin 17.mai) fredagen ble jeg strippet på sykehuset pga veksthemming og mandagen (2.mai)kom han :) Nå har jeg fått nummer 5 (termin 16.august) .Har hele tiden sagt at han kommer 26.juli fordi det var dagen etter jeg hadde sendt avgårde de to eldste barna mine på ferie, så da hadde jeg bare to barn igjen hjemme og det ville gjøre det litt lettere med tanke på at vi ikke har noe barnevakt..... Den 26.var jeg på kontroll på sykehuset kl ett,men måtte vente en time pga forsinkelser... Da jeg kom inn sa jeg at i løpet av denne timen i gangen har jeg hatt ca 8 kynnere..... Legen lurte på hva jeg mente vi skulle gjøre... Hun sjekket meg og sa det bare var 1cm åpning og helt bakovervendt.... Jeg sa ok,men hjem skal jeg ikke! Barnet kommer i løpet av et døgn...! Jeg sa jeg gikk meg en tur med barn og mann,skulle spise litt middag ute og gikk innom føden etterpå... Da jeg kom inn sa de at det ikke var skjedd så mye..2cm åpning... Jeg går ut igjen leker med barna sender mann og barn hjem halv ni, går opp mot føden igjen, kl ni går vannet, ingen smerter,ingenting skjer. Blir sjekket kl 01.55 ingenting nytt,jeg sier jeg vet han kommer straks så vær så snill la meg få epidural jeg vil ikke føde uten denne gang også! Hun ber meg ta av meg bh så jeg er klar til epidural. Jeg bare setter meg opp i sengen drar tak i mannen med den ene armen og jordmoren med den andre og skriker! "skjønner dere faen ikke at jeg trenger hjelp NÅ!" hun ser dumt på meg og himler med øynene... Jeg holder taket i henne,ser på henne og sier. "Det er for sent! Hodet er ute nå!" Hun bare ser på meg som om jeg skulle vært gal,men så ser hun hodet selv også.... Kl 02.05 var han født. Dessverre gikk det akkurat over til å bli 27.juli 2012... En dag etter at jeg hadde bestemt :P Så jeg tror absolutt det er mulig å bestemme litt :) må bare tro på det selv! Utrolig hvor mye en kan få til med psyken :) masse lykke til!!

Skrevet

Der var jeg selv med nr. 2. Var et kurs jeg hadde veldig lyst til å ta. Hadde termin tirsdagen uka etter. Så bestemte meg for å ta kurset mandag-torsdag, eksamen fredag. Sove lørdag og føde søndag. Akkurat sånn ble det. Var litt artig for jeg hadde fortalt det til venninna mi som jobber i lokal avisa på mandagen da kurset startet. Hun fikk laget oppslag av det he he.

Nr. 3 hadde vi overnattingsbesøk lørdag til søndag før termin. Og ingen back up plan annet enn at jeg måtte føde alene om om babyen skulle komme utenfor barnehagetid. Så tidligere i uka sa jeg til mannen min. Jeg skal føde natt til søndag slik at vi har barnevakt så du får vært med. Sånn ble det også.

Men nå er alt klart og vi har barnevakt i nabohuset så kan liksom føde når som helst er ikke så farlig når den kommet. Så får se om tankekraft er like påvirkelig nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...