Gå til innhold

Sex = fødsel???

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei nei hehe endelig fikk jeg lurt mannen til sex og resultatet:

-masse kynnere

-opp flere ganger for å tisse

-nedpress

Meeeeen det var det :P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min har "måttet " stille opp hver dag i to uker nå. Og her resulterer det ikke ikke no :-(

Skrevet

He he, skjønner ikke engang hvordan vi skulle ha fått det til jeg, for tiden;) All ære til de som mestrer det kjerringrådet sånn mot slutten :D

Skrevet

Ja da gidder jeg ikke prøve engang, hehe ;-)

Skrevet

Hehe den som gir seg er en dritt :P så kan ikke gi meg helt enda ;) ut skal de jo uansett da. så om orker til kjerringråd ikke er der, så gjør det heldigvis ikke så mye :P

Skrevet

Jeg hadde vanvittig masse sex før nr. 1. Og hun er den jeg har gått lengst med. De andre kom mye tidligere uten. Å som flere andre som mener sex har startet fødsel så har mine fødsler startet plutselig etter at jeg har lagt meg. Så har ikke noe trua på det.

Men er jo godt med en runde med gubben og kan jo bli en stund til neste gang så koser meg med han når jeg føler for det :-)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Med første mann mistet jeg heeeele sexlysten :( og når vi førs hadde var det utrolig vondt for meg (som om en klaff var kommet i veien inni hoha'en min :P)

Denne gangen var jeg sinnsykt kåt i begynnelsen. Men så dabbet det veldig ned. Nå er det sånn at jeg har veldig lysten men er rett og slett for trett :(

Men skal nok få dyppa'n når det trengst :)

Skrevet

Her funker det ikke heller...

Skrevet

Har hørt man skal ta det helt med ro jeg da. :)) Slappe av og hvile kroppen, for da er det størst sjans det starter! For er visst en grunn til at de fleste fødsler starter på natta osv, for da er vi ikke i aktivitet. Noe å tenke på? :) Jeg skal droppe de vinduene denne gangen. :D

Skrevet

Det er ikke sexen i seg selv som sies å skal kunne hjelpe å sette i gang en fødsel. Det finnes et stoff i sæden som tilsvarer det stoffet man finner i stikkpillene sykehuset bruker for å sette i gang en fødsel. Men det sies også at dette kun fungerer om man er helt moden og kluet sies også å være at sæden må ligge inni skjeden i minst 30 minutter... ergo, går man på do like etter sex som man ofte gjør, så har man "ødelagt" hele opplegget :P

Men om det funker eller ikke vet jeg ikke..

Med min forige hadde jeg sex på 10 dag overtid, og jenta mi kom 12 dagen. Men om det hadde noe med sexen å gjør er jo uvisst :P

Uansett.. masse lykke til til alle dere andre fødeklare kvinner der ute! )

Selv er jeg "bare" i uke 36 og har vert lei og fødeklar i 2 uker allerede! hehe

Men vi får vel bare ta det hele med en god dose tolmodighet.. :P

Skrevet

Uuuuh, sextråd! Me like!!! Skulle ønske jeg hadde lyst!:P Tok meg et "uhårvelig" varmt og langt bad i kveld og spist meg god og mett. Mye nedpress, men ikke kynnere, så satser på at i natt er natten! Kryss fødefingrene!!!!!!:P

Skrevet

Har hatt masse sex på slutten med de to første, de kom to uker og en uke før termin. Jeg tror det har effekt og kommer til å kjøre på denne gangen også ;) lyst eller ei :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...