Gå til innhold

Stellebord tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

lurer på om noen har tips til bra stellebord. Vi trenger ett som ikke er for stort, men som også skuffer under slik at vi kan oppbevare klær etc. Badet vårt er veldig lite og vi har veldig lite hyller og trenger deror lagringsplass til diverse under stellebordet. Tenkte på matte over vaskemaskinen, men vi har ingen hyller og siden vi har fliser på badet synes jeg det er vanskelig å henge opp noen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en matte på Ikea som skal ligge på vaskemaskinen. Vi har ett skuffeskap nede, der skal jeg lage en liten plass til babyens klær og bleier. Men ikke all verdens, kun det som er helt nødvednig. Har alle klær på soverommet ellers.

Bleiene skal jeg henge på veggene, har kjøpt sånn "lommehylle" på ikea med sugepropp. Den bare settes på flisene og henger! Kjempe praktisk! Får plass til kremer og slikt også i den. Den er med 3 lommer..

Skrevet

Jeg synes også det er greit med stellematte på vaskemaskinen. Hva med å ha en kurv med de tingene du trenger på badet? Når mini ble født så bodde vi i en leilighet med 1,5m2 bad. Ikke rom til noe i det hele tatt egentlig. Vi hadde et sammenleggbart stellebord med badebalje under. Satte det opp når vi trengte det, og tok det ut av badet når vi ikke trengte det. Der var det noen lommer på sidene som kunne ha ting i seg selv om vi la det sammen. Det ligner litt på dette: http://www.babyshop.no/stellerom-og-amme/stellebord-og-stellekommoder/stellebord-1-hylle

Men det som ser ut som hard plast på sidene der var i myk plast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...