Gå til innhold

Rolig baby uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i uke 36 og synes babyen er nokså rolig. Mest aktiv når jeg ligger på siden, sikkert ikke så populært for mageboeren..

Han har egentlig vært rolig hele svangerskapet, men jeg syns han er blitt enda mer rolig nå..

Hvordan er det med dere andre som er rundt uke 36?

Har hørt at babyen blir noe roligere på slutten pågrunn av plassmangel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likt, bare at lillegutt har vært veldig aktiv frem til nå. Nå må jeg daglig tenke over om jeg har kjent mye liv. Det et vel vanlig tror jeg at de sover mer nå på slutten.

Skrevet

Det var godt å høre :)

Kjenner han, men det er ikke de store bevegelsene lenger..

Tror også at de sover mer på slutten og at plassen ikke tillater så mange bevegelser lenger.. :)

Skrevet

Du kjenner babyen best, og hvis det forandrer seg veldig med bevegelser, ta gjerne en sjekk med føden. Det blir jo mindre plass, men tror ikke (Ingen ekspert her) det nødvendigvis skal bli veldig mye roligere, hvis du skjønner? :)

Ikke for å spre skremsel og unødig uro, altså - men blir det merkbart mye mindre bev enn før, ta en tlf og hør med føden, bare sånn for sikkerhets skyld

Mvh

Skrevet

Helt enig med deg. Har hørt at det aldri skal bli såååå rolig at du merker det veldig. Men han har alltid vært en rolig baby i magen så jeg er ikke så bekymret. Det er ikke stille en hel dag. Men jeg er veldig obs på det :)

Skrevet
Helt enig med deg. Har hørt at det aldri skal bli såååå rolig at du merker det veldig. Men han har alltid vært en rolig baby i magen så jeg er ikke så bekymret. Det er ikke stille en hel dag. Men jeg er veldig obs på det :)

Det er bra :)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har også merket at det har roet seg noe der inne. Har blitt mer oppmerksom og forsikrer meg om at han jevnlig beveger seg, og slår meg til ro så lenge det føles trygt. Har også hørt at det blir noe roligere på denne tiden pga plassmangel og sånn.

Men jeg har svært lav terskel for å ringe føden dersom jeg skulle bli bekymret, og det synes jeg er en fin regel å ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...