Lilja77 Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 (endret) Noen som vet? Hadde vært spennende om noen ville ta en titt;) I tilfelle, er det veeeeeldig tidlig i svangerskapet;)Min fødselsdato er: 220977. God klem:) Endret 7. august 2012 av Vilhabolle
Fuglefrø Skrevet 9. august 2012 #2 Skrevet 9. august 2012 Hallois! Magefølelsen min vil si ja, men det kan også være at jeg bare ønsketenker det for deg Kortene mine sier: Du er usikker og bekymrer deg, men uten grunn. Lytt til den indre stemmen din, den forteller deg det du trenger å vite og vil guide deg. Du er hvertfall veldig klar for graviditeten, og du kommer til å takle den fint, men vær åpen for andres råd.. Lykke til!
Lilja77 Skrevet 10. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2012 Hallois! Magefølelsen min vil si ja, men det kan også være at jeg bare ønsketenker det for deg Kortene mine sier: Du er usikker og bekymrer deg, men uten grunn. Lytt til den indre stemmen din, den forteller deg det du trenger å vite og vil guide deg. Du er hvertfall veldig klar for graviditeten, og du kommer til å takle den fint, men vær åpen for andres råd.. Lykke til! Hei! Tusen takk for kjempekoselig svar, og det med den indre stemmen....du aner ikke (eller det gjør du kanskje), hvor rett du har i det;) Mannen min og jeg har spådd med pendel i bergkrystall her hjemme også, og vi følte at "noen" tok tak i pendelen og sveivet den rundt....føler den indre stemmen er min avdøde mormor, og at hun har vært mye hos meg den siste tiden. Mulig alt er ønsketenkning, men synes du har et godt poeng:) En del pussige opplevelser rundt dette i det siste....har aldri synes at jeg ligner på min mormor, men den siste tiden har jeg sett noe av henne, når jeg speiler meg....hvis vi får en datter, skal hun også kalles opp etter mormor:) Igjen, mange takk for godt svar:)<3 God klem<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå