Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er merkelig hvor lite det kjennes ut som lille frøkna i magen sover! :P Før jeg sovner er hun i hundre, når jeg våkner er hun i hundre.. Står opp, fortsatt apekatt.. Kanskje en times tid, ett par ganger i løpet av dagen er hun rolig! Resten av dagen turner hun rundt, som om magen min er verdens største hoppeloppeland!! :) Hva hun driver med når jeg sover vet jeg ikke, men våkner stadig av gjentatte spark mot ribbeina og følelsen av blåmerker på innsiden av magen! :P Tror neppe hun sover :-P

Hvordan er døgnrytmen hos din mageboer? Er det slik at den døgnrytmen de har nå vil de også ha når de kommer ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som om jeg skulle skrevet det selv! Innsiden av magen min er blitt en fornøyelsespark, døgnet rundt. Blir vekt av ho, da tisser jeg i samme slengen, noe som gjør ho ekstra gira over at mamma er våken. Huff håper de roer seg på utsiden;)

Skrevet

Ja, får håper de blir litt roligere på utsiden! Så både mammaer og små babyser får nok søvn! :) Mulig de sover 5 og 5 minutter av gangen inni magen, men jammen er hun veldig aktiv inni der! :) Trodde rett og slett ikke de kunne være såå aktive! :)

Da min søster gikk gravid for ett år siden hadde hun en veldig rolig frøken i magen, da hun kom ut var hun fortsatt veldig rolig og verdens snilleste lille frøken! Søvnen gjenspeilet seg veldig fra søvn mønsteret inni magen :) Så da tenker jeg at det blir søvnmangel på oss begge om dette fortsetter når hun bestemmer seg for å komme ut :P

Gjest Nina10
Skrevet

Fult liv nedi her og:) er så kos atte:) Leste et sted at rundt uke 29-30, vet ikke til hvor mange uker men, så sto det at det var vanlig og helst skulle være ca 10 spark i timen..Vet ikke helt når det roer seg da:)

Skrevet

Er veldig kos med alle spark og bevegelser ja! :) Virker som hun trives godt inni der hvertfall, så at hun kommer før termin tør jeg ikke håpe på, hehe :) Her har det hvertfall ikke roet seg noe, er i uke 33 :) Men det roer seg vel kanskje når det blir trangere inni der :P:)

Gjest Nina10
Skrevet

Ja men det er jo bra det, er jo det som tyder på at hun koser seg hihi:) Ja det gjør kanskje det, de sover sikkert mer mot slutten og kanskje:) så rart å tenke på at når jeg var rundt uke 16 så leste jeg masse om når spark skulle skje, merka de i uka 17, men hadde ingen anelse om at det skulle bli så mye liv:) Kjempe morro:) kanskje til det blir plagsomt, hmm, kan ikke se for meg det enda men hehe:)

Skrevet

Hehe, nei for all del ikke plagsomt :) Men jeg hadde aldri i verden trodd at hun kunne lage så mye liv rundt inni magen :) Ofte om nettene jeg våkner og blir liggende å smile fordi hun styrer rundt inni der, kjennes ut som hun ommøblerer titt og ofte, hihi :) Da tenker jeg ofte at det hadde vært fint om hun la seg også, men for all del bare kos at hun holder på :D

Skrevet

Døgnrytmen til tulla i magen min er å være i farta stort sett hele tiden når jeg ikke er det pluss litt til. Begynner å få litt vondt under ribbeina på den ene siden, overrasket over at babyen er så sterk allerede! Enig med dere over, kos at hun holder på og tilsynelatende trives :)

Skrevet

Ja blir nok en søvnløs periode. Er overassket over hvor sterk ho er og hvor mye ho faktisk prøver å bevege seg på den begrensa plassen der inne! Gleder meg til å bli kjent med henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...