Kulaa Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Syns det er merkelig hvor lite det kjennes ut som lille frøkna i magen sover! Før jeg sovner er hun i hundre, når jeg våkner er hun i hundre.. Står opp, fortsatt apekatt.. Kanskje en times tid, ett par ganger i løpet av dagen er hun rolig! Resten av dagen turner hun rundt, som om magen min er verdens største hoppeloppeland!! Hva hun driver med når jeg sover vet jeg ikke, men våkner stadig av gjentatte spark mot ribbeina og følelsen av blåmerker på innsiden av magen! Tror neppe hun sover :-P Hvordan er døgnrytmen hos din mageboer? Er det slik at den døgnrytmen de har nå vil de også ha når de kommer ut?
YumYum2 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Er som om jeg skulle skrevet det selv! Innsiden av magen min er blitt en fornøyelsespark, døgnet rundt. Blir vekt av ho, da tisser jeg i samme slengen, noe som gjør ho ekstra gira over at mamma er våken. Huff håper de roer seg på utsiden;)
Kulaa Skrevet 7. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2012 Ja, får håper de blir litt roligere på utsiden! Så både mammaer og små babyser får nok søvn! Mulig de sover 5 og 5 minutter av gangen inni magen, men jammen er hun veldig aktiv inni der! Trodde rett og slett ikke de kunne være såå aktive! Da min søster gikk gravid for ett år siden hadde hun en veldig rolig frøken i magen, da hun kom ut var hun fortsatt veldig rolig og verdens snilleste lille frøken! Søvnen gjenspeilet seg veldig fra søvn mønsteret inni magen Så da tenker jeg at det blir søvnmangel på oss begge om dette fortsetter når hun bestemmer seg for å komme ut
Gjest Nina10 Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Fult liv nedi her og:) er så kos atte:) Leste et sted at rundt uke 29-30, vet ikke til hvor mange uker men, så sto det at det var vanlig og helst skulle være ca 10 spark i timen..Vet ikke helt når det roer seg da:)
Kulaa Skrevet 7. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2012 Er veldig kos med alle spark og bevegelser ja! Virker som hun trives godt inni der hvertfall, så at hun kommer før termin tør jeg ikke håpe på, hehe Her har det hvertfall ikke roet seg noe, er i uke 33 Men det roer seg vel kanskje når det blir trangere inni der
Gjest Nina10 Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Ja men det er jo bra det, er jo det som tyder på at hun koser seg hihi:) Ja det gjør kanskje det, de sover sikkert mer mot slutten og kanskje:) så rart å tenke på at når jeg var rundt uke 16 så leste jeg masse om når spark skulle skje, merka de i uka 17, men hadde ingen anelse om at det skulle bli så mye liv:) Kjempe morro:) kanskje til det blir plagsomt, hmm, kan ikke se for meg det enda men hehe:)
Kulaa Skrevet 7. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2012 Hehe, nei for all del ikke plagsomt Men jeg hadde aldri i verden trodd at hun kunne lage så mye liv rundt inni magen Ofte om nettene jeg våkner og blir liggende å smile fordi hun styrer rundt inni der, kjennes ut som hun ommøblerer titt og ofte, hihi Da tenker jeg ofte at det hadde vært fint om hun la seg også, men for all del bare kos at hun holder på
Julie (: Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Døgnrytmen til tulla i magen min er å være i farta stort sett hele tiden når jeg ikke er det pluss litt til. Begynner å få litt vondt under ribbeina på den ene siden, overrasket over at babyen er så sterk allerede! Enig med dere over, kos at hun holder på og tilsynelatende trives
YumYum2 Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 Ja blir nok en søvnløs periode. Er overassket over hvor sterk ho er og hvor mye ho faktisk prøver å bevege seg på den begrensa plassen der inne! Gleder meg til å bli kjent med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå