Gå til innhold

Der ser det ut som...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Har hatt det siden uke 18 eller noe jeg.. kan skvise ut masse hver dag. Merkelige greier:P Er nå uke 26

Heihei :)

Skal ikke lekse deg med rett og galt eller noe :)

Men siden du skriver at du kan skvise ut masse hver dag, så gjør du det vell ikke for det?

Dette er jo "den første melka" som baby skal ha. Og jeg fikk streng beskjed forrigie gang jeg var gravid om at brystene ikke skulle tukles og klemmes på :)

Igjen, sa ikke dette for å lekse eller klage eller lage en sur stemning :)

Greit å vite at jeg ikke er alene da... Tror jeg skal gå til innkjøp av noen ammeinnlegg, for jeg husker at sist så fikk jeg noen flekker på T-skjortene etter hvert. Nå bruker jeg ganske tykke BH'er så skal litt til før det går gjennom, men likevel.

Annonse

Har hatt det siden uke 18 eller noe jeg.. kan skvise ut masse hver dag. Merkelige greier:P Er nå uke 26
Heihei :) Skal ikke lekse deg med rett og galt eller noe :) Men siden du skriver at du kan skvise ut masse hver dag, så gjør du det vell ikke for det? Dette er jo "den første melka" som baby skal ha. Og jeg fikk streng beskjed forrigie gang jeg var gravid om at brystene ikke skulle tukles og klemmes på :) Igjen, sa ikke dette for å lekse eller klage eller lage en sur stemning :)

Nei gjør ikke det. Gjorde det litt i starten, men så leste jeg at det ikke var bra. Skjønner ikke helt hvorfor det er så galt men ? Rart legen min aldri har nevt noe..

Gjest Mammantil2prinser
Heihei :) Skal ikke lekse deg med rett og galt eller noe :) Men siden du skriver at du kan skvise ut masse hver dag, så gjør du det vell ikke for det? Dette er jo "den første melka" som baby skal ha. Og jeg fikk streng beskjed forrigie gang jeg var gravid om at brystene ikke skulle tukles og klemmes på :) Igjen, sa ikke dette for å lekse eller klage eller lage en sur stemning :)

Nei gjør ikke det. Gjorde det litt i starten, men så leste jeg at det ikke var bra. Skjønner ikke helt hvorfor det er så galt men ? Rart legen min aldri har nevt noe..

:)

Nei med første mann kneppet jeg litt av og til jeg altså :P

Men da var alt nytt og jeg var nysgjerrig :) Hehe

Men denne gang holder jeg meg unna! ;)

Tenker jeg også, ting leger utelukker å fortelle oss (som knepping på bryst) er kanskje noe de tar som en selvfølge at vi ikke gjør. Men selvfølgelig gjør vi det! :) vi kjenner og føler og tar på alt som skjer med kroppen når den er gravid !:)

Her har det piplet ut litt stort sett hver dag siden uke 19. Spesielt om natta da, sikkert for at jeg blir liggende med litt press på de. Men i går kveld satt jeg rett opp og ned i en stol og så tv når sambon sa at nå hadde jeg to store våte flekker på t-skjorta :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...