Gå til innhold

Så fine vognposer!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var nydelige! Hadde det gått an å bruke den mer enn bare litt så hadde jeg nok gått for den! Satse på en det går an å vokse litt i :)

Skrevet

Ååå de var fine :)

Skrevet

Såååååå fiiiine:D

Skrevet

Kjempefin. Men lille nurket mitt får nøye seg med en 36 år gammel skinn pose som jeg hadde da jeg var lita. Syns d er litt stas. Hun er nr 3 så foruten helt ny vogn blir det bare "restemat" på henne:-)

Skrevet

De har skrevet på facebook at de kan brukes opptil barnet er 2 år gammel...

Jeg vurderer sterkt å kjøpe en slik, de har fått masse skryt for kvalitet, så er den litt utenom det vanlige, selv om jeg synes den er veldig dyr.... koster å være håndlaget :P

Skrevet

Jeg synes de posene er nydelige! men jeg får meg ikke til å bruke så mye penger på bare en vognpose. Har dere som kjøper slike veldig god råd eller prioriterer dere å bruke mye penger på en vognpose og mindre på andre ting? Det blir jo fort dyrt dersom man kjøper alt nytt, og alt det nye man kjøper er i en slik prisklasse. Skulle så gjerne hatt en slik pose altså, men skal heller prøve å lage en.

Skrevet

Kjempefin pose! :) men her i området(Rogaland) syns jeg det er litt vel mye nedbør både vinter høst og tidlig vår, og dermed får jeg jo aldri vist frem flotte-posen!! :)

tror jeg kjøper meg en dunpose jeg...

Skrevet

Jeg selv har laget flere i lammeskinn til andre, men dette var den fineste estetiske jeg har sett :)

Men prisen var jo veldig høy.. :(

Men jeg tror jeg faktisk skal vurdere å se hvor mye det vil koste å strikke+sy noe lignende selv :)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Men andre poser ligger jo på fort 2000 kr? Vertfall de jeg har sett på, og når utgangspunktet er 2000 tenker jeg en tusenlapp på er ikke sååå mye :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...