paddington Skrevet 7. august 2012 #1 Skrevet 7. august 2012 Hei:)! Ser du noe angående gravIditet hos meg? Driver med prøverør og skal igang med mitt 5 ferskforsøk utpå senhøsten.... Drar til Danmark for å prøve lykken der.... Fødselsdato Er 030775. Ser du antall barn og evt når det klaffer? Tusen takk for svar!
Fuglefrø Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Hei, jeg kan prøve å se på deg når jeg kommer hjem fra jobb
Fuglefrø Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Hei, vil bare si på forhånd at jeg er helt nybegynner, og trenger øvelse. Men jeg setter pris på å få prøve meg. Så vennligst ikke ta dette som noe som garantert skjer. Jeg fikk ikke noe klart svar på antall, men det ser ut til at det kommer til å ordne seg. Du tar kontroll på situasjonen din, og det kommer til å gå bra. Trakk et kort som er tydelig maskulint, og som symboliserer kontroll og stabilitet, og farskap. Håper spiren sitter hos deg snart!
paddington Skrevet 7. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2012 Så du svaret mitt? Nå så jeg det:)! Tusen takk for svar:)! Håper du har rett i at det vil ordne seg:). Ser du noe i forholdsvis når det kan skje noe?
Fuglefrø Skrevet 7. august 2012 #8 Skrevet 7. august 2012 Jeg tror ikke jeg tør å si så mye om det. Jeg synes tid er veldig vanskelig, men følelsen min sier meg at det blir i år. Kanksje oktober eller november?
paddington Skrevet 7. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2012 Hele, skjønner at du syns det er vanskelig når du er ny i gamet;). Jeg skal gi deg tilbakemelding når det skjer noe;) Tusen takk iallefall:))
paddington Skrevet 7. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2012 Prøvde å skrive hehe;), ble en skrivefeil der gitt;)
Fuglefrø Skrevet 7. august 2012 #11 Skrevet 7. august 2012 Det hadde vært kjempefint! Er gøy med tilbakemeldinger... Spår gjerne igjen seiner også, når jeg blir flinkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå