Gå til innhold

Sex i forhold til positiv el-test

Anbefalte innlegg

Hei!

Grunnet vårt eget bryllup og gjester i uisolert hus, har det blitt så som så med sexen de siste dagene (bryllupsnatta er definitivt oppskrytt;)).

Har brukt festilitetsmonitor for første gang denne mnd. Vært helt rart. Fått høy fra dag 6 til og med dag 24! I går tok jeg i tillegg el-test fra billigtester. Den ble positiv etter noen minutt (før det var gått fem min). Av tidligere erfaring trodde jeg jeg ville få en enda mere positiv test i dag morges. Men nei. I dag var testen kjempesvak, og festilitetsmonitoren sto for første gang på lav. Mest sannsynlig har jeg hatt el, og med en rask lh-stigning. Så til spørsmålet: Vi hadde sex for fire dager siden. Og i går kl 13. Jeg føler at aksjene vi la inn i går, ble lagt inn for sent mht til el test som var negativ i dag. Hva tenker dere?

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143960560-sex-i-forhold-til-positiv-el-test/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kan ingenting om disse monitorene. Men kanskje den trenger noen sykluser på seg for å kunne tolke riktig? Egget slippes vel 12-36 timer etter positiv el test, så da burde de 13-aksjene i går ha meget god sjans til å møte på et egg. Lykke til! Og gratulerer med bryllup :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...