Trollet73 Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Jeg reiser alene med barn til Alcudia nå i august. Vi skal bo på Las Piramides. Problemet er at jeg ikke får noe inntrykk av hotellet. Noen skryter, andre slakter. Føler at jeg gru-gleder meg nå. Håper inderlig at ungene kommer til å trives. Noen erfaringer å dele med meg?
Leeloo76 Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Var der med mamma og to barn på 6 år og 6 mnd i april, bodde på las piramides og hadde all inclusive (tror egentlig ikke det lønte seg for oss, sunwing inclusive hadde holdt i massevis). Hotellet er knall for unger, det er TV krok ved restauranten og barnebasseng. Selv om Piramides ligger litt bak, og kanskje er det enkleste av husene er det fortsatt kort vei til stranda (og det er virkelig en fantastisk strand!!), og det er "bamseklubb" med Lollo og Bernie hver dag. Kostet vel 6 eur å være med på dagens aktivitet, men det var en del gratis også, bl.a barnedisco hver kveld. Har dere ikke all inclusive er det uansett buffet hver dag på hotellet, frokost, lunch og middag. Kostet vel 12 eur for frokost, 16 for lunch og 20 for middag, da spiser ett barn under 12 gratis sammen med en betalende voksen, så det blir ikke så dyrt. Det var en egen barnebuffet med slikt som barn elsker; burger, spagetti, pølse etc. Voksenmaten var også god, de hadde en temabuffet hver dag (asiatisk, mexikansk osv.) Ellers er det promenade forbi hotellet som går bort til butikker og restauranter, anbefaler også å tusle en tur andre veien, der er det en fin kanal. Det er kjøkken på rommet, så vil dere spare noen kroner er det en Lidl ikke langt fra hotellet, og en Burger King, i tillegg til lokale restauranter selvfølgelig. Det er en liten butikk på hotellet, men det er billigere å gå på Lidl og mye bedre utvalg. Dere må kjøpe drikkevann, det står om regel en flaske i kjøleskapet når dere kommer. Det er jo et typisk turiststed, men når man reiser alene med barn er det som sagt flott. Bare det at man kan sjekke inn på hotellet når man skal hjem var verdt mye for vår del Skal du ha med vogn kan du leie prampack rimelig via Thomas Cook, hentes og leveres på flyplassen, ellers var trilla vi leide der nede veldig fin, men ikke helt egnet til en så liten baby. Vi brukte den uansett hvis vi bare skulle ned og spise f.eks.
Leeloo76 Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Beklager liten skrift, vet ikke helt hva som skjedde der...
Gulosten™ Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Enig med hun over Bodde også på Las Piramides. Alcudia er himmelsk med barn. Litt sånn turistsuppe men det gjør ingenting. Les den timeplanen dere får i mappa på hotellet, og husk å melde på ungene på Lollo og Bernie sine aktiviteter i tide God tur. Lengter tilbake!! Vi hadde forresten ønsket oss inclusive, brukte altfor mye penger på mat.
Leeloo76 Skrevet 8. august 2012 #5 Skrevet 8. august 2012 Man må rett og slett regne litt på det der med inclusive, vi var to voksne og to barn, hvorav en baby, og det ble var 3000 per pers for all inclusive. Det var litt stress og alltid føle man måtte tilbake på hotellet for å spise, så anbefaler sunwing inclusive, heller enn all inclusive. Da er det 7 dager frokost og 5 dager lunch/middag, så har dere to dager å spise andre steder. Den snacksen som var inkluder i AI var faktisk ikek så mye å skryte av, og det eneste av mat vi ikke var forøyde med. Det er litt stas for ungene å kunne hente seg så mye is de vil, men Lollo og Bernie har et klippekort med 10 klipp på som jeg tror ikke kostet så mye, i tillegg er det isbuffet hver middag (muligens også lunch).
1jente2gutter Skrevet 9. august 2012 #6 Skrevet 9. august 2012 Jeg reiser alene med barn til Alcudia nå i august. Vi skal bo på Las Piramides. Problemet er at jeg ikke får noe inntrykk av hotellet. Noen skryter, andre slakter. Føler at jeg gru-gleder meg nå. Håper inderlig at ungene kommer til å trives. Noen erfaringer å dele med meg? Vi bodde på Victoria som legger rett ved Princesa hotellet,det var kjempebra. Hadde all inclusive og det anbefales,var lite vi brukte på mat/snacs utenom for her får barna all den drikken,slusjen,isen di vil ha hele dagen.Var kjempebra buffe og desserter. Vi var 2 voksne,2 barn og en baby og det lønnte seg hos oss hvertfall. Barna på 5 og 7 år gikk og hentet seg slusj og drikke sikker 4 ganger i timen........og spiste godt. Slipper også å vente på maten slik en må på resturanter,så mini på 1 1/2 år fikk maten sin med en gang og vi slapp hyling. Valg av drikke er også bra! Som andre her sier er det også bra å melde barna på lollo og bearni showet,er kjempebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå