Gå til innhold

Menssmerter i hele dag :(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Er veldig plaget med kynnere og vondt i magen generelt.

Men i dag har jeg hatt "jeg skal ha mensen" smerter i magen i så å si hele dag. Har ikke vert kjempevondt hele tiden, men har vert en ubehagelig murring hele tiden som har variert i styrke :(

Noen som kjenner seg igjen? Liker ikke å ha vondt i magen å ikke vite hvorfor:/

Det er ikke livmoren som strekker seg, å jeg har bekkenløsning så er ikke noe mtp aktivitet :/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143960485-menssmerter-i-hele-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ligget våken i hele natt med akkurat det samme. Måtte til slutt Google til jeg fant en rieteller slik at jeg kunne se at det ikke kom noe regelmessig. Er 27+2 i dag. Har gitt seg nå, men er fryktelig støl i korsryggen. Jobber 100% men i dag måtte jeg bare bli hjemme.

Gjest Mammantil2prinser

Jeg har ligget våken i hele natt med akkurat det samme. Måtte til slutt Google til jeg fant en rieteller slik at jeg kunne se at det ikke kom noe regelmessig. Er 27+2 i dag. Har gitt seg nå, men er fryktelig støl i korsryggen. Jobber 100% men i dag måtte jeg bare bli hjemme.

Uffda:/

Skikkelig irriterende disse plagene man ikke vet hva er. Jeg har vondt i dag også, men så lenge jeg ikke ser blod tar jeg det som "en del av graviditeten". Tar det seg opp får jeg se hva jeg gjør! :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...