Kanelbolla Skrevet 6. august 2012 #1 Skrevet 6. august 2012 Er så lei av bekkenløsning. Får vondt i ryggen etter kort tid uansett hva je gjør, sitter eller ligger. Må konstant sette meg ned når jeg er ute å går eller Lene meg over en handlevogn. Er så lei av å svimle hele tiden. Er så grusomt svimmel hver gang jeg er oppreist og må sette meg med en gang jeg merker anntydning til svimmelhet, ellers går jeg rett i bakken. Ofte hjelper det ikke å sitte engang og jeg har 2-3 ganger lagt meg ned langflat i en krok på butikken. Det er flaut det. Går på heftige doser med tilskudd av jern og annet da det var tomt. Lei kynnere, som heldigvis ikke kommer så ofte, men som er heftige. Føler meg gedigen, selv om magen ikke er sååå stor. Den er i veien med alt og det er ett ork å få på sokker og sko som må knytes. Ting som ligger på gulvet får bare ligge der til irritasjonen blir stor nok og je presser meg til å nå tak i det. Hater halsbrann og får ikke i meg disse grusomme tabelettene. Sliter med å sove og sover gennerelt dårlig. Er bare 30 uker på vei, og håper baby kommer noe før tiden da jeg ikke aner hvordan jeg skal holde ut med dette i 10 uker +/- til. MEN jeg virkelig nyter fasongen og den flotte magen. Og ikke minst å kjenne de herlige bevegelsene der inne
lilleluli Skrevet 6. august 2012 #2 Skrevet 6. august 2012 bra å se at jeg ikke er alene ..sliter med kynnere fra helvette. ryggsmerter, lavt blodtrykk, svimmel.osv..å jeg er bare i uke 27+1 snek meg inn her en uke før..
Kanelbolla Skrevet 6. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2012 Hehe, det er "bra" Føler det er helt tabu å nevne noe negativt eller noe som ikke er strålende fantastisk om graviditeten.. Nevner jeg noe til familie får jeg så øra flagrer for jeg er bare gravid og ikke syk. Dessuten har jeg jo valgt å bli gravid selv, så da får jeg tåle det mener de... Gleder meg til neste fysiotime. Få det litt bedre i ryggen for en uke ca.
all by myself Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Selv om det er et valg i bli gravid så må det være lov å klage over plager mener nå jeg. Det er ikke stas å kaste opp, ha bekkenløsning, kynnere fra h..., svimmelhet, halsbrann osv. Jeg har nesten ikke hatt plager i mine to svangerskap og kan ikke sette meg inn i situasjonen, men har full forståelse for at man blir lei,. Det er verdt det (og det er vel derfor man gjør det igjen og igjen...) men for mange kan det være en prøvelse å komme seg til målet.
siljasbaby Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Helt enig med dere, det må da være lov å klage over plager, nå de påvirker hverdagen så ekstremt. Er i uke 33 og går selv med bekken løsning, og spesiellt smerter fremme. Kjedelig å ikke strekke til i hverdagen, eller ihvertfall føle at man ikke gjør det. Da jeg var hos legen ang avimmelehet osv var svaret at det sikkert bare var kroppen som reagerte på graviditeten. Jern nivået var normalt, så ingen hjelp å få..
lilleluli Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 har hatt exstreme kynnere siden uke 19 spiser bricanyl for å holde dem i sjakk. må for det meste ligge å det gjør det slik at bekkenet har begynt å skrike. måler livmorhalsen ca 1 gang i uken. dette er tungt i seg selv men på toppen av det heler kommer redselen for å føde for tidlig..akkorat nå har jeg sakt til mannen at dette blir våres første og siste barn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå