Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

er det noen som har noen tips til meg om gynekolog for single? Da det er mange som ikke vil hjelpe oss pga lovverket med å bli gravid i danmark

Og at de da tar refusjon så man ikke slipper å betale utover det som er trygdesatsen for å få frikort.

Jeg bor i Tvedestrand. Det er en liten by mellom arendal og Risør.

Nærmeste storby vest er kristiansand som er 1 time unna eller porsgrunn som er ca 1t 20-30 min.

Mange takk for svar. Hvis dere ikke vil utlevere noen pga bevilgning send i personlig melding

Ha en super kveld

Minnie

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143960388-gynekolog-for-single/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hmm... hvor mye er fullt da? og blir det skrevet på trygdekortet slik at du får frikort etterhvert...

Hvis du skal ha det til å telle på frikortet må du få henvisning fra fastlegen. Hvis du da går til gyn som har refusjon betaler du egenandel og får dette på frikortet. Det er iallefall slik jeg har skjønt det.

hmm... hvor mye er fullt da? og blir det skrevet på trygdekortet slik at du får frikort etterhvert...
Hvis du skal ha det til å telle på frikortet må du få henvisning fra fastlegen. Hvis du da går til gyn som har refusjon betaler du egenandel og får dette på frikortet. Det er iallefall slik jeg har skjønt det.

Dette stemmer. Og med henvisning kan du få ta de første prøvene. Men ved IVF så trenger du legetime raskt og trenger en som er tilgjengelig. Da er det de private som gjerne stiller opp på kort varsel. Dette dekkes ikke av frikortet.

gynekologene på elvebredden?? har et damenavn i kr sand.. fikk det av klinikken i danmark henvisningen er til henne i arendal så får gå til henne først også til en annen senere kanskje

Ja, gynekologene på elvebredden gynekoloipraksis. Hvis du hadde googlet elvebredden og gynekolog så hadde du funnet det selv, men her er en link; http://www.gynekolog-kristiansand.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...